Cannondale
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die Synapsen op GC hebben die lelijke plastic bidonhouders. Zou dus niet de carbon-variant.
Less is bore
https://plus.google.com/photos/10323659 ... banner=pwa" onclick="window.open(this.href);return false;
Geen koersfiets maar wel super Gekocht voor mijn vrouw : de cannondale mavaro ebike. Om samen wat meer op pad te kunnen per fiets. Ik trek de fietskar en de kleine en zij kan mee met haar ebike. Zo is de snelheid ongeveer gelijk voor beide : voor mij is het training en zij kan mee en genieten (en toch ook trainen, want je moet uiteraard nog pedaleren). Al twee keer getest en rijdt echt super, nu nog wachten op wat zomerweer
Geen koersfiets maar wel super Gekocht voor mijn vrouw : de cannondale mavaro ebike. Om samen wat meer op pad te kunnen per fiets. Ik trek de fietskar en de kleine en zij kan mee met haar ebike. Zo is de snelheid ongeveer gelijk voor beide : voor mij is het training en zij kan mee en genieten (en toch ook trainen, want je moet uiteraard nog pedaleren). Al twee keer getest en rijdt echt super, nu nog wachten op wat zomerweer
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
Bij ons is er bij MTB gebruik in de ardennen bij 400 elk geen bidon uit komen zetten.
mijn maat reed met de 800ml cannondale bidons en ik met de syntace 750mm, na een heftige afdaling heb ik er eentje een keer een centimetertje omlaag moeten duwen, maar voor de rest niet.
LM op de mtb was ook geen enkel probleem.
mijn maat reed met de 800ml cannondale bidons en ik met de syntace 750mm, na een heftige afdaling heb ik er eentje een keer een centimetertje omlaag moeten duwen, maar voor de rest niet.
LM op de mtb was ook geen enkel probleem.
De Cannondale bidonhouders zijn naar mijn mening dikke rommel. Ik had ze op de EVO staan. Enkele keren een bidon verloren op een kasseistrook. Vervangen door Elite exemplaren. Het probleem bij de bidonhouders van Cannondale is dat het nokje dat in de inkeping van de bidons moet klemmen, te laag staat.
Ze zijn ook vooral heel lelijk.
-
- Forum-lid HC
De carbonnen zien er wel goed uit en ik heb nergens problemen mee.
Die hebben ook rubbertjes voor het vasthouden van de bidons.
Ze waren ook niet echt duur 30 euro dacht ik.
Die hebben ook rubbertjes voor het vasthouden van de bidons.
Ze waren ook niet echt duur 30 euro dacht ik.
-
- Forum-lid
Is het 2014 model al te bewonderen in de winkel.
- hansieonthemove
- Forum-lid
Zijn er ook al fotos van de CAAD 10 2014?