Cannondale
even paar modeljaartjes terug:
k overweeg mijn 2010 Caad 9 frame in te ruilen op een nieuw 2010 SS Hi Mod frame.
Ben echter benieuwd wat ik ga merken van overstap van alu naar carbon; uiteraard moet er geld bij maar zal dat het waard zijn? Uiteraard is carbon lichter, maar zal het ook comfortabeler zijn (lees minder trillingen)?
Rij overigens met Fulcrum R3 wielen.
k overweeg mijn 2010 Caad 9 frame in te ruilen op een nieuw 2010 SS Hi Mod frame.
Ben echter benieuwd wat ik ga merken van overstap van alu naar carbon; uiteraard moet er geld bij maar zal dat het waard zijn? Uiteraard is carbon lichter, maar zal het ook comfortabeler zijn (lees minder trillingen)?
Ik jaag de concurrentie voor me uit.......
Pegoretti Mxxxxxo
Canyon Grizl
Pegoretti Mxxxxxo
Canyon Grizl
Ik ben overgestapt van een CAAD 9 naar een 2012 SuperSix EVO Hi-Mod. Alhoewel de CAAD frames ook tot de beteren behoren in het aluminium segment is een carbon SS echt een grote stap voorwaarts. Ik ervaar de fiets veel comfortabeler, directer en strakker dan de CAAD 9. Het model fiets welke ik heb is in ieder geval een hele verbetering tov de CAAD 9.ori53 schreef:even paar modeljaartjes terug:
Stuurt voor mijn gevoel stuk strakker. Minder last van trillingen op de slechtere klinkerwegen dan het alu broertje!
Ik ben het eens met je, behalve over dat comfort en die mindere trillingen op slechte klinkerwegen. Ik heb een CAAD8 gehad, en die was naar mijn gevoel toch duidelijk comfortabeler dan m'n SS EVO van nu. DE SS EVO is een retehard 100% raceframe, zonder al te veel toegevingen vind ik.robakio schreef:Ik ben overgestapt van een CAAD 9 naar een 2012 SuperSix EVO Hi-Mod. Alhoewel de CAAD frames ook tot de beteren behoren in het aluminium segment is een carbon SS echt een grote stap voorwaarts. Ik ervaar de fiets veel comfortabeler, directer en strakker dan de CAAD 9. Het model fiets welke ik heb is in ieder geval een hele verbetering tov de CAAD 9.ori53 schreef:even paar modeljaartjes terug:
Stuurt voor mijn gevoel stuk strakker. Minder last van trillingen op de slechtere klinkerwegen dan het alu broertje!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Doe dan een rose stuurlintje
Mooi frame, hep um zelluf ook
Mooi frame, hep um zelluf ook
Less is bore
-
- Forum-lid
Kan het zijn dat ik deze fiets afgelopen woensdagmiddag in Harderwijk heb gespot? Heb het idee dat hij mij bekend voor komt door het zadel en de wielen?Cleo schreef:
Mijn Cannondale
Jaja leuk vrouwenzadeltje
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
- daniel1975
- Forum-lid HC
Toch de stap maar eens gezet naar SRAM......
Less is bore
-
- Forum-lid
Fetherlight?! Je zal wel Featherlight bedoeld hebben, evengoed een toffe fiets!Cleo schreef:
Mijn Cannondale
Jaja leuk vrouwenzadeltje
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
-
- Forum-lid HC
Nee is het merk van Rijwielpaleis Bilthoven http://www.fetherlight.nl/martijncervelo schreef:Fetherlight?! Je zal wel Featherlight bedoeld hebben, evengoed een toffe fiets!
What makes the boat go faster?