Trek
Ik ben sinds dit weekend ook de trotse eigenaar van een nieuwe Trek Madone
Het is een SL6 frame, compleet omgebouwd naar SL7 configuratie. Vind dit de mooiere kleur. Ben er zeer content mee
Het is een SL6 frame, compleet omgebouwd naar SL7 configuratie. Vind dit de mooiere kleur. Ben er zeer content mee
-
- Forum-lid
Mooi ding inderdaad, veel plezier ermee!
Trek Domane
Cannondale Trail
Cannondale Trail
Mooie fiets en prachtige kleur dat rooie
-
- Forum-lid HC
Heel mooi. Vette kleur
Bedankt allen, ja het is misschien niet de juiste tijd van het jaar, maar heb nog twee racers dus deze mag schuilen bij slecht weer
En ook deze tijd van het jaar zijn er wel eens mooie dagen
En ook deze tijd van het jaar zijn er wel eens mooie dagen
-
- Forum-lid
Mooi Steven!
Doe je goed, nog 2 racers zodat je altijd vooruit kunt!
Doe je goed, nog 2 racers zodat je altijd vooruit kunt!
-
- Forum-lid
Ik spuit mijn fiets de laatste paar weken na gebruik af (modder, viezigheid), gewoon met de tuinslag dus geen hoge druk en droog 'm dan met een doek af. Vervolgens gaat ie naar binnen waar ie op kamertemperatuur staat en verder opdroogt. Wat doen jullie, andere/ oudere fiets voor deze periode, of gewoon doorrijden op je beste racer?
Trek Domane
Cannondale Trail
Cannondale Trail
Zo lang het droog is en er geen pekel ligt, pak ik nog wel m'n goede racefiets. Voor de slechte omstandigheden (regen / nat, modder, pekel e.d.) pak ik mijn oude racefiets (nu in gebruik als winter / slechtweer fiets) of mijn crossfiets. Na een ritje onder slechte omstandigheden spuit ik ook altijd direct de fietsen schoon, blaas ik met lucht zo veel mogelijk droog, droog ik het frame met een doek en laat ik de fiets in kamer temperatuur opdrogen voor dat deze weer de schuur in gaat.