Gister bezorgd. Sinterklaas is vroeg dit jaar
Na 12.000km op een Bulls Sora was het tijd voor een nieuwe fiets. De Bulls gaat dienst doen als slechtweer en winterfiets. Daar zitten nu een paar bombproof CXP33 wielen onder voor oa woon-werk verkeer.
Rose Versand had een mooie aanbieding voor een Pro SL model 2008, Ultegra SL, triple. De bestelling was voor de kleur Pepperwhite. Helaas kwam de volgende dag een mailtje dat de kleur Pepperwhite in 53cm niet meer voorradig was en dat enkel nog de kleur Spint blue beschikbaar was voor deze maat. Na wat wikken en wegen en omdat het me om de specs gaat en niet om het uiterlijk van de fiets (mooie kleur is wel mooi meegenomen hoor) toch maar besloten om deze dan te nemen.
Red Bull Pro SL. Ultegra SL triple 52/39/30 en cassette 12/27 (kom ik overal boven
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
) Fizik Arione zadel, Easton cicuit wielen.
Ik vind zelf de stuurbocht een tikkie lomp ogen, maar het is hetzelfde stuur als op de Bulls en die beviel mij goed, dus dat blijft maar even zo.
Met de positie nog wel even stoeien. De zit is wat dieper dan op de Bulls (11cm zadel/stuur hoogte vs 8cm) maar mijn eerste indruk is dat er zelfs nog 1 of 2 cm spacer af mogen zodat het stuur nog wat lager komt.
Zometeen maar eens een eerste ritje maken, nu is het nog lekker weer!
![Afbeelding](http://i1007.photobucket.com/albums/af193/ottie1/RedBullProSlcrank.jpg)