Het is een T230. Maar ik ga hem (of is het haar ) niet als een TT fiets opbouwen.timo2.0 schreef:Het lijkt mij een R230, al is de onderbuis wel erg dik.
Titanium fietsen
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Het lijken mij de 'gewone', door Lynskey veelvuldig toegepaste, Wright-style dropouts. Daar passen de normale QR-assen in:d_jokke schreef:...Kader heeft precies een steekas achteraan?
Laatst gewijzigd door Le Grimpeur op 30 sep 2014 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
60 x Ventoux
Ter verdediging. De FM was pas een uurtje voordat ik langskwam begonnen. Bleek dat mijn oude balhoofd niet paste. Heb dus maar een rode (sotto voce) Chris King besteld, en die is pas komende donderdag binnen.feddek schreef:Zo, je FM maakt vorderingen, hij heeft het achterwiel er al in gehangen
Erg mooi, dat mat grijs!
Ik weet dat sommige Ti-puristen daar niet van houden. Maar ik ga toch voor rode accenten. Dat maakt hem toch wat anders dan de "normale" Ti racers.. . Ben wel erg benieuwd hoe dat rood zich gaat verhouden tot het matte grijs. Mijn oude frame (Van Tuyl 980) was grijs/zwart gelakt. Dat ziet er toch heel anders uit.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
cdeboer79 schreef:
Ik weet dat sommige Ti-puristen daar niet van houden. ...rood zich gaat verhouden tot het matte grijs. .
Wat maakt het uit wat anderen vinden.... het is toch jouw fiets?
Volgens mij gaat mat titanium en rood heel mooi samen!
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- vrderuiter
- Forum-lid
Exact, al lak je er roze bloemetjes op, ook prima. Smaakpolitie, het zal wel. Ik vind het ook niet mooi, maar who cares, ieder zijn ding!depoldertoerist schreef:Wat maakt het uit wat anderen vinden.... het is toch jouw fiets?
Volgens mij gaat mat titanium en rood heel mooi samen!
Veel plezier ermee als 'ie straks af is!
Hier had net zo goed niets kunnen staan...
[quote="Ik weet dat sommige Ti-puristen daar niet van houden. Maar ik ga toch voor rode accenten. Dat maakt hem toch wat anders dan de "normale" Ti racers.. . Ben wel erg benieuwd hoe dat rood zich gaat verhouden tot het matte grijs. Mijn oude frame (Van Tuyl 980) was grijs/zwart gelakt. Dat ziet er toch heel anders uit.[/quote]
Als ik zo het rood van je achterwiel in combinatie met het frame bekijk gaat het zeker een geslaagde combinatie worden
Als ik zo het rood van je achterwiel in combinatie met het frame bekijk gaat het zeker een geslaagde combinatie worden
Mvg Martijn
=========
GIANT TCR 0
Colnago E1
=========
GIANT TCR 0
Colnago E1