Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

feddek
Forum-lid
Berichten: 730
Lid geworden op: 10 nov 2009 21:40

feddek 16 mei 2012 11:17

haaldoor schreef:
feddek schreef:Voor wie voor echt weinig op een nieuwe ultimate CF wil rijden:
http://link.marktplaats.nl/560582120" onclick="window.open(this.href);return false;

Moet met matzwarte onderdelen toch en heel gaaf projectje van te maken zijn!
Met als plus dat je op een redelijk unieke Canyon rijd!(lees niet zwart of wit).
Inderdaad. De grap is nou juist dat dit een heel gek en uniek kleurtje is. Lijkt me erg mooi met volledig zwarte afmontage en bijvoorbeeld de kuiper wielen van de fiets hierboven. Gewoon een groen monster van maken.

Gebruikersavatar
imarc
Forum-lid
Berichten: 196
Lid geworden op: 08 mar 2006 22:01

Gebruikersavatar imarc 16 mei 2012 20:09

Ik fiets inmiddels al ruim 4,5 jaar heel tevreden op een Canyon Ultimate CF uit 2007, in de teamkleur wit/zwart. Toch zou ik wel eens proef willen rijden met een Canyon met Di2.
Deze dus: http://www.canyon.com/_nl/racefietsen/bike.html?b=2515" onclick="window.open(this.href);return false;
Met Ultregra, in het zwart. Zou een mooie opvolger zijn voor mijn huidige racer.
Kun je nu nog proefrijden in Heerlen, of is dat niet meer mogelijk? Misschien bij Canyon in Koblenz? Of moet je dan wachten tot zo'n 'Canyon-Event' in ergens is?

Kapott0
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 19 jun 2011 11:25
Locatie: Hulst

Kapott0 17 mei 2012 13:51

jasperr schreef:Zijn de logo's van de Ritchey WCS 4axis stuurpen net zo makkelijk te verwijderen als de logo's op PRO stuurpennen? Dus gewoon met aceton?
En is het logo op de frontplate ook verwijderbaar?
Voor zover ik geprobeerd heb, gaat dit niet.
Canyon Ultimate CF SLX - Sram Force - Fulcrum R0
Canyon Ultimate AL - in opbouw - Fulcrum R5

mashdix
Forum-lid
Berichten: 149
Lid geworden op: 10 mei 2009 22:41

mashdix 18 mei 2012 17:02

Even een vraagje.. Mijn voorvork is aan beide kanten gescheurd, vlak boven de pads. Meer mensen hier last van? Het lijkt op een carbon scheur, maar gezien de plek is het wellicht gewoon een lakscheurtje.. Baal er in ieder geval wel erg van, omdat ik mijn fiets niet kan missen..

Gebruikersavatar
juulh
Forum-lid
Berichten: 640
Lid geworden op: 12 jan 2010 11:14
Locatie: Doetinchem

Gebruikersavatar juulh 18 mei 2012 22:02

imarc schreef:Ik fiets inmiddels al ruim 4,5 jaar heel tevreden op een Canyon Ultimate CF uit 2007, in de teamkleur wit/zwart. Toch zou ik wel eens proef willen rijden met een Canyon met Di2.
Deze dus: http://www.canyon.com/_nl/racefietsen/bike.html?b=2515" onclick="window.open(this.href);return false;
Met Ultregra, in het zwart. Zou een mooie opvolger zijn voor mijn huidige racer.
Kun je nu nog proefrijden in Heerlen, of is dat niet meer mogelijk? Misschien bij Canyon in Koblenz? Of moet je dan wachten tot zo'n 'Canyon-Event' in ergens is?
Testcenter Heerlen is naar mijn weten gesloten, is alleen nog een service center (weet ik ook niet zeker..).
Specialized Tarmac Elite Compact

robzie
Forum-lid
Berichten: 406
Lid geworden op: 03 okt 2005 22:04

robzie 19 mei 2012 08:13

juulh schreef:Testcenter Heerlen is naar mijn weten gesloten, is alleen nog een service center (weet ik ook niet zeker..).
Klopt helemaal, geen showroom meer in Heerlen, geen testritten enz. enz. enkel nog afwikkeling van service voor de BeNeLux en ze beantwoorden al je mailtjes, ook diegene die je naar Duitsland stuurt, maar wel altijd snel en correct.
Ik ben er onlangs naartoe gegaan en ze hebben me toch nog geassisteerd bij het kiezen van een nieuwe fiets, meting uiteraard wel tegen betaling, maar goed die Euro 20,00 kom je ook nog wel overheen.

robzie
Forum-lid
Berichten: 406
Lid geworden op: 03 okt 2005 22:04

robzie 19 mei 2012 08:15

mashdix schreef:Even een vraagje.. Mijn voorvork is aan beide kanten gescheurd, vlak boven de pads. Meer mensen hier last van? Het lijkt op een carbon scheur, maar gezien de plek is het wellicht gewoon een lakscheurtje.. Baal er in ieder geval wel erg van, omdat ik mijn fiets niet kan missen..
Bel Peter gewoon effe, staat je altijd correct tewoord, wellicht weet je dan gelijk meer. Succes!

NHke
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 mei 2012 17:55

NHke 27 mei 2012 18:06

Binnen een 2-3 tal weken heb ik normaal mijn Canyon Roadlite 7.0 in bezit.

Dit is mijn eerste racefiets en zal voorlopig wel voldoen voor mij, misschien later de wieltjes is veranderen naar een beter setje..

Ik heb al een Canyon MTB (AL 7.0) waar ik zeer tevreden ben, deze heeft ook al de nodig veranderingen ondergaan.. Veel Ritchey parts :)

natres
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 feb 2011 21:11

natres 27 mei 2012 21:21

NHke schreef:Binnen een 2-3 tal weken heb ik normaal mijn Canyon Roadlite 7.0 in bezit.

Dit is mijn eerste racefiets en zal voorlopig wel voldoen voor mij, misschien later de wieltjes is veranderen naar een beter setje..

Ik heb al een Canyon MTB (AL 7.0) waar ik zeer tevreden ben, deze heeft ook al de nodig veranderingen ondergaan.. Veel Ritchey parts :)
De roadlite 7.0 met Ultegra zal zeker voldoen!
Heb laatst een weekje in Limburg met mijn Roadlite met Sram Apex gefietst.
Heb erg genoten van de fiets (en van Limburgs fietsparadijs).
Mis mijn carbonfietsen eigenlijk niet eens na een rit op m'n Canyon alu.
De Canyon Ultimate (teamkleur) is al bijna in de bestelling, eerst wat overtollige fietsen wegdoen :D
Afbeelding

aristos
Forum-lid
Berichten: 576
Lid geworden op: 13 apr 2009 12:09

aristos 28 mei 2012 17:29

Ik heb een Aeroad en kom er nu achter dat ik eigenlijk een beetje scheef zit. Dit heb ik op mijn andere fietsen opgelost door het zadel een paar graden te draaien. Maar met de niet-ronde zadelpen van de Aeroad is dat niet mogelijk. Iemand tips om dit toch een beetje voor elkaar te krijgen?
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 29 mei 2012 10:53

Al bij een fysiotherapeut (of manueel therapeut) geweest? Ik vrees dat op de langere termijn het scheef zetten van het zadel geen oplossing meer is.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

jackiejunior
Forum-lid
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 okt 2007 22:19

jackiejunior 30 mei 2012 17:56

Ik zal ook maar eens wat plaatjes van mijn "polder race monstertje" posten:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
CyclistForum Luxembourg

Plaats reactie