Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Setje waterdichte Ortlieb fietstassen voor woon-werk verkeer en een tasdraagsysteem zodat ik de tassen evt. ook als rugzak kan gebruiken op de racer of mtb.
Helaas niet op voorraad dus ff weekje wachten.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- plantagenet
- Forum-lid
Een fietspomp van BBB. Het is een klein model, bedoeld om mee te nemen in de rugzak tijdens de woon-werk ritten. De pomp heeft een voetsteun (met slangetje) zodat je niet vanuit de hand hoeft te pompen (zo'n klein handpompje had/heb ik, maar daar wordt je niet echt vrolijk als je een lekke band oploopt; je pompt je dan helemaal suf en hebt daarna het idee dat je armen van je romp vallen).
Met mijn nieuwste aankoop zie ik nu al uit naar de eerste lekke band
Met mijn nieuwste aankoop zie ik nu al uit naar de eerste lekke band
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Tacx flow multieplayer.
DVD die in mijn ogen aan te raden zijn. Zijn alpine en swarzwald.
DVD die in mijn ogen aan te raden zijn. Zijn alpine en swarzwald.
-
- Forum-lid
Blue Marlin. Wordt nu gebouwd. Verbindingen zijn slecht hier dus nog geen foto's. Volgend jaar ophalen.
-
- Forum-lid
En nu net een Brooks L'Eroica shirt. Ebay, 14,90.
Geen geld...
Vandaag met de auto naar het werk met de fiets achterin, morgen nachtdienst, heenweg met fiets en dan weer met de auto terug. Omdat het dan donker is heb ik wat verlichting aangeschaft van BBB, een achterlichtje en de Highfocus voor aan de voorzijde. En omdat ik sinds kort pas aan het fietsen ben, ben ik erachter gekomen wat een malloten er rondlopen en rijden, bejaarden die zomaar het fietspad op lopen, scholieren die het gezellig vinden met z'n 3en naarst elkaar etc, vandaar dat ik er ook maar een belletje bij heb geregeld, die hoefde ik niet af te rekenen!!
Extra batterijen in het tasje gedaan en morgen mijn eerste keer in het donker, 35 km naar mijn werk!!!
Extra batterijen in het tasje gedaan en morgen mijn eerste keer in het donker, 35 km naar mijn werk!!!
Niet gekocht, maar gekregen van m'n grote vriend .Jeroen. een oude trek 370 sport uit m'n eigen bouwjaar! 1994
Oude winterfiets van Jeroen, nu snelle fiets van Juul. en heb gister avond eindelijk te horen gekregen dat ik maximaal een half uur mag fietsen op m'n racer! EIN-DE-LIJK na 20 weken stilzitten!
Oude winterfiets van Jeroen, nu snelle fiets van Juul. en heb gister avond eindelijk te horen gekregen dat ik maximaal een half uur mag fietsen op m'n racer! EIN-DE-LIJK na 20 weken stilzitten!
Specialized Tarmac Elite Compact