Toerversie Parijs-Roubaix 6 juni 2010
[quote="Ferdi"]@kool486, geld dat voor alle nederlanders ??
[/quote]
wij dicrimineren niet, alle uitgedroogde fietsers kunnen water krijgen. als de 20 liter op is vullen we wel bij. bandjes zijn voor woekerprijzen altijd te koop!! we hebben er een aantal mee.
telefoonnummers is geen succes.
indien mogelijk kunnen we ondersteuning verlenen, maar we gaan er niet voor omrijden. we rijden in een hagelnieuwe witte WV bus met VHB in het kenteken.
denk maar onze bekende zwemmer Pieter.
met de SHP vlag zichtbaar op een stopplaats.
een ieder een mooie dag toegewenst. nu eerst inpakken!
[/quote]
wij dicrimineren niet, alle uitgedroogde fietsers kunnen water krijgen. als de 20 liter op is vullen we wel bij. bandjes zijn voor woekerprijzen altijd te koop!! we hebben er een aantal mee.
telefoonnummers is geen succes.
indien mogelijk kunnen we ondersteuning verlenen, maar we gaan er niet voor omrijden. we rijden in een hagelnieuwe witte WV bus met VHB in het kenteken.
denk maar onze bekende zwemmer Pieter.
met de SHP vlag zichtbaar op een stopplaats.
een ieder een mooie dag toegewenst. nu eerst inpakken!
Funny the way it is
-
- Forum-lid
[quote="Ferdi"]Als je snachts met de bus naar de start gaat, moet je dan aldaar nog supllen op halen, ik zie namelijk bij de foto's van 2008 mensen met een stuurbord rijden.
Of heb je genoeg aan je recu wat je via de email hebt ontvangen ?
[/quote]
Reçu heb je nodig voor de bus. De rest regel je met hetzelfde reçu bij de inschrijving in Cambronne, voor zover ik me kan herinneren.
Of heb je genoeg aan je recu wat je via de email hebt ontvangen ?
[/quote]
Reçu heb je nodig voor de bus. De rest regel je met hetzelfde reçu bij de inschrijving in Cambronne, voor zover ik me kan herinneren.
-
- Forum-lid
Ik wil alle deelnemers ook veel plezier wensen. Volgens de weerberichten komt de regen langzaam maar zeker steeds meer richting de middag dus als je droog binnen wilt komen moet je wel een beetje doorfietsen.
-
- Forum-lid
[quote="Bottecchia"]Volgens de weerberichten komt de regen langzaam maar zeker steeds meer richting de middag dus als je droog binnen wilt komen moet je wel een beetje doorfietsen. [/quote]
Je gaat ons toch niet bang maken?
Je gaat ons toch niet bang maken?
-
- Forum-lid
Ik zou niet durven!
Maar in de voorspellingen zie ik de wolken wel steeds meer naar de middag opschuiven. Maar goed, we zien het zondag wel. Afgelopen voorjaar ben ik een keer die kant op gereden. De voorspellingen waren toen niet zo best maar ik heb niet anders dan zon gezien. En of het nu regent of dat de zon schijnt. Je kunt er toch niets aan veranderen.
Maar in de voorspellingen zie ik de wolken wel steeds meer naar de middag opschuiven. Maar goed, we zien het zondag wel. Afgelopen voorjaar ben ik een keer die kant op gereden. De voorspellingen waren toen niet zo best maar ik heb niet anders dan zon gezien. En of het nu regent of dat de zon schijnt. Je kunt er toch niets aan veranderen.
Het aftellen is begonnen , heren veel plezier zondag en heelhuids weer thuis.
Morgen einde van de middag richting Cambronne onderweg een hapje eten bij de Italiaan, nog even wat slapen in de auto en rond 5:30 in de pedalen.
Doel is genieten , uitrijden , gem. 26km? en voor de regen op weg naar huis.
Morgen einde van de middag richting Cambronne onderweg een hapje eten bij de Italiaan, nog even wat slapen in de auto en rond 5:30 in de pedalen.
Doel is genieten , uitrijden , gem. 26km? en voor de regen op weg naar huis.
-
- Forum-lid
Ik ben weg richting Compiegne. Iedereen veel plezier morgen!
-
- Forum-lid
Net de familie het bos van Wallers laten fietsen. Ik ben al voor gek verklaard
Sta nu in een MEGA Carrefour in Valenciennes
Sta nu in een MEGA Carrefour in Valenciennes
Net mijn auto recht voor de deur van de velodrome geparkeerd. Lekker geluncht. Over 10min met de TGV naar Compiegne. En ook al gaat het regenen, dat vergroot de pret alleen maar. Met 25 graden is het toch niet koud. Morgen 4u starten. Iedereen een mooie tocht gewenst.