Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
Slechte ervaring met .jeroen. Tune bidonhouder waar de bidon (standaard formaat) doorheen zakt en dan nog de brutaliteit hebben om te zeggen dat iedereen dat weet!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ja, daar heeft Jeroen wel een punt: altijd een Tacx gebruiken in een Tune dat weet iedereenklimmer schreef:Slechte ervaring met .jeroen. Tune bidonhouder waar de bidon (standaard formaat) doorheen zakt en dan nog de brutaliteit hebben om te zeggen dat iedereen dat weet!
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, dat weet niet iedereen...... Als je niet helemaal thuis bent in het echte lichtgewichtspul kan zoiets wel een verrassing zijn.
Less is bore
Okay, maar dan nog is het ook weer niet zo ernstig dat het een "negatieve ervaring" vermelding waard is. Gewoon Tacx gebruiken.
fietsen doe ik net als een prof,
Meneer zijn eerste reactie was dat ik een onbruikbaar product had geleverd, en ik hem dus belazerd had. Ik heb gewoon een perfect werkende bidonhouder geleverd.
Voor iemand die beweert al ruim 10 jaar te fietsen, en vele fietsen met Tune onderdelen afgemonteerd te hebben vind ik het tamelijk vreemd dat hij niet weet dat je Tune Wasserträger met conische bidons moet rijden.
Maar dat meneer het niet wist is natuurlijk nog geen schande, maar als hij even gegoogled dan was hij er direct bij de eerste hit al achter gekomen dat hij conisch gevormde bidon nodig heeft.
En om dan te gaan beweren dat ik een onbruikbaar product heb geleverd en hem dus belazerd heb, gaat mij echt te ver.
Tot zover mijn negatieve ervaring met 'klimmer'. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.
Positief was het vlotte contact en ook had hij het geld snel overgemaakt.
Voor iemand die beweert al ruim 10 jaar te fietsen, en vele fietsen met Tune onderdelen afgemonteerd te hebben vind ik het tamelijk vreemd dat hij niet weet dat je Tune Wasserträger met conische bidons moet rijden.
Maar dat meneer het niet wist is natuurlijk nog geen schande, maar als hij even gegoogled dan was hij er direct bij de eerste hit al achter gekomen dat hij conisch gevormde bidon nodig heeft.
En om dan te gaan beweren dat ik een onbruikbaar product heb geleverd en hem dus belazerd heb, gaat mij echt te ver.
Tot zover mijn negatieve ervaring met 'klimmer'. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.
Positief was het vlotte contact en ook had hij het geld snel overgemaakt.
-
- Forum-lid
Fietscomputertje gekocht van * way2go* en ik ben zeer tevreden over de deal. Spullen in zeer goede staat, aangename prijs en hij had de delen na telefonisch en pb-contact al verstuurd voordat ik de koopsom had overgemaakt. Kortom, goede ervaringen met dit forumlid!