Fanclub Liz Hatch
[quote="who cares"]46 foto's van Liz in Actie
[/quote]
op helm : LH "hartje" TS ???
Liz houdt van TopicStarter Mike biker :/
:p
[/quote]
op helm : LH "hartje" TS ???
Liz houdt van TopicStarter Mike biker :/
:p
't is reclame voor de koers !:)
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
mn screensaver wordt steeds leuker met al die fotos van lizz !!!
En die foto staat er pas tig keer op. Het materiaal raakt wat op he
Fietsen kan ze niet en op hoeveel verschillende manieren kun je die berg hout eruit laten hangen?
Fietsen kan ze niet en op hoeveel verschillende manieren kun je die berg hout eruit laten hangen?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
[quote="ZorroI"]En die foto staat er pas tig keer op. Het materiaal raakt wat op he
[/quote]
Zo Zorro,
Teruggekomen op je post van 2-2-2008 17:34 ?
Maar inderdaad, ik heb mij ook al afgevraagd waarom LH. Er zijn ten slotte zat vrouwen die sporten met 'berg'n holt veur d'n deur' die ze er ook nog eens uitgebreid uit laten hangen. Als dat reden is voor een fanclub be my guest. Maar ik vraag mij af wat de fanclub nog meer doet dan zich verlekkeren aan die ene foto.
[/quote]
Zo Zorro,
Teruggekomen op je post van 2-2-2008 17:34 ?
Maar inderdaad, ik heb mij ook al afgevraagd waarom LH. Er zijn ten slotte zat vrouwen die sporten met 'berg'n holt veur d'n deur' die ze er ook nog eens uitgebreid uit laten hangen. Als dat reden is voor een fanclub be my guest. Maar ik vraag mij af wat de fanclub nog meer doet dan zich verlekkeren aan die ene foto.
Ik heb de gehele topic nogmaals doorgelopen, maar de foto die ik geplaatst heb ben ik niet tegengekomen. Wellicht staat tie op de topic over de Schone vrouwen.
Die heb ik nog niet in z'n geheel doorgebladerd.
Die heb ik nog niet in z'n geheel doorgebladerd.
Fiets historie: Raleigh / Gazelle AB / Jan Jansen Vitus / Duell 531 / Gazelle Titan / Trek Madone 5.2