Ricardo Ricco
- Supergrover
- Forum-lid HC
en al zou het niet verplicht zijn om het te melden dan zou het de arts sieren om het vrijwillig te melden want dat gerotzooi met doping moet gewoon stoppen ( ik weet het, is een utopie) helemaal een renner die al een verleden heeft en ons nu allemaal voor de 2e keer belazert.......
en dan die hooghartigheid van hem, 'mijn wraak zal zoet zijn..'
ik hoop dat hij zijn leven lang geschorst wordt dan kan voortaan in zijn uppie rondjes in Toscane rijden met zijn grote bek.
en dan die hooghartigheid van hem, 'mijn wraak zal zoet zijn..'
ik hoop dat hij zijn leven lang geschorst wordt dan kan voortaan in zijn uppie rondjes in Toscane rijden met zijn grote bek.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Diogenes schreef:>en ons nu allemaal voor de 2e keer belazert.......
Dat vind ik zo'n onzin: hij belazert vooral zichzelf en zijn collega's. Maar om nou te zeggen dat hij mij belazert? Ik vind hem vooral dom.
misschien ga ik nog teveel uit van het beste in de mens, Diogenes.
Toen Ricco zijn ster rijzende was dacht ik eindelijk weer een attractieve renner, maar nu blijkt die zeepbel helaas weer uiteengespat te zijn.
Ik vind het ook erg jammer, vooral omdat hij mooi aanvallend reed. Het is echt jammer dat het zo moet eindigen. Maar dat vond ik ook al van meer renners, zoals VDB....
De druk van het grote geld in de sport is er natuurlijk ook deels schuldig aan: de sponsors willen succes zien, het publiek verwacht ook grote dingen.
Nu ligt altijd wielrennen onder vuur, maar ik heb het idee dat wielrennen nog wel eens de schoonste sport zou kunnen zijn van dit moment, vanwege de vele controles. Tenslotte lees je ook over gedopeerde paarden, postduiven en biljarters.
De druk van het grote geld in de sport is er natuurlijk ook deels schuldig aan: de sponsors willen succes zien, het publiek verwacht ook grote dingen.
Nu ligt altijd wielrennen onder vuur, maar ik heb het idee dat wielrennen nog wel eens de schoonste sport zou kunnen zijn van dit moment, vanwege de vele controles. Tenslotte lees je ook over gedopeerde paarden, postduiven en biljarters.
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
degroote schreef:Nu ook mosquera terug in opspraak komt kan het verhaal rond het herbeoordelen van de licensie wel degelijk realiteit worden voor de UCI, wat niet wegneemt dat dit volledig subjectief zou zijn, getuige renners als leukemans, devolder, hoogerland, bozic, marcato, feillu, ... die stuk voor stuk mee wedijveren op het hoogste niveau binnen hun specifiek domein.
Als je dit stuk hoort dan hoeven ze zich geen zorgen te maken over de licensie.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Je kunt van Vlamingen zeggen wat je wilt, maar droge humor hebben ze wel. De laatste zinnen op Sporza-teletekst van een bericht over Ricco:
Ricco zwaait ook met vingertje en dreigt: "Wraak is een schotel die je het best koud serveert." We vragen ons wel af hoe hij die schotel zal bewaren.
Ricco zwaait ook met vingertje en dreigt: "Wraak is een schotel die je het best koud serveert." We vragen ons wel af hoe hij die schotel zal bewaren.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Dat heeft er niets mee te maken.
Ricco is het projectiel wat ver buiten zijn en de grenzen gaat, zover dat hij zichzelf kan vermoorden. In de obsessie heeft hij dat niet eens in de gaten zo iemand moet je voor zichzelf beschermen.
Lcsmt bedoelt niet meer dan dat niemand op aarde geloofd dat je een tour kunt rijden op moedermelk. Dit is het complexe doping onderwerp met veel facetten. Ricco is een sufferd die zich er in verstrikt heeft.
Ricco is het projectiel wat ver buiten zijn en de grenzen gaat, zover dat hij zichzelf kan vermoorden. In de obsessie heeft hij dat niet eens in de gaten zo iemand moet je voor zichzelf beschermen.
Lcsmt bedoelt niet meer dan dat niemand op aarde geloofd dat je een tour kunt rijden op moedermelk. Dit is het complexe doping onderwerp met veel facetten. Ricco is een sufferd die zich er in verstrikt heeft.
Do kin der mar druk mei weze
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Amclassic-fan schreef:Ik vind 't zo makkelijk om maar te roepen dat ze allemaal gebruiken, terwijl niemand daar bewijs voor heeft. Krijg je van die verhalen, maar hoe kan er dan zo hard gereden worden, enz. Wordt daar een beetje moe van.
Ik steek voor geen enkele prof m'n hand in het vuur, na jarenlang vele renners betrapt hebben zien worden. Daarmee zeg ik niet dat iedereen gebruikt, want daar is geen bewijs voor, maar wel dat ik van geen enkele prof zeker ben dat ie volkomen schoon is.
Overigens is die uitspraak van 'hoe kan daar dan zo hard gereden worden' altijd een beetje treurig, vooral als hij uit de mond van bierzuipende mensen komt met overgewicht die nog nooit iets aan sport hebben gedaan (ken ze in m'n omgeving die dit ook wel eens geroepen hebben). Mijn eerste gedachte is dan: Nee, met zo'n levensstijl zal dat inderdaad nooit tot de mogelijkheden behoren.
Amclassic-fan schreef:Ik vind 't zo makkelijk om maar te roepen dat ze allemaal gebruiken, terwijl niemand daar bewijs voor heeft. Krijg je van die verhalen, maar hoe kan er dan zo hard gereden worden, enz. Wordt daar een beetje moe van.
Er wordt toch niet veel harder gereden dan 'vroeger'?
Terwijl het materiaal tegenwoordig ook nog beter is dan in het verleden.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada