Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2007?

alpe
Forum-lid

alpe 20 apr 2007 11:48

gisteren vanuit elst(gld) via nijmegen,kleve,emmerich,zevenaar en arnhem weer naar huis. Minpuntje van de laatste 35 km was een enorme wind tegen, kon met moeite de 28 halen,uiteindelijk stond de teller op 91 km.
zondag weer naar de posbank en hopen op iets minder wind.

Sensa

neos
Forum-lid

neos 20 apr 2007 23:35

Gisteren via Groesbeek en Beek-Ubbergen-Via Waalbrug naar Lent voor gebak met Koffie ( verjaardag)en daarna via Kranenburg en Frasselt terug.
62 km
cornelli racing cycles Uden

krommenek
Forum-lid

krommenek 21 apr 2007 22:57

HEE,
Vandaag de Amstel Gold Race gereden, 150 KM. Voor de eerste keer.
Mooie tocht hoor, goed georganiseerd, maar wel druk. Was soms wel worstellen om boven te komen op steillere bulten,  maar dat kwam meer omdat je je eigen er gewoon door moest wurmen. Het was dan ook soms dringen geblazen, vooral op de Keutenberg, maar ook deze zonder afstappen. Allemaal gehad zonder afstappen en kramp YES YES YES  
Helaas kwamen er zoveel renners tegelijk bij de finish dat je niet over de finischlijn kon fietsen. Er stond gewoon een file van 25 meter renners stil voor de finisch lijn. Dus de finale meters vielen wat tegen. Helaas dus ook geen aktie foto
Hoop dat de rest die de AGR  gereden heeft er ook veel plezier aan beleefd heeft.
152 KM 6 uur en 2 minuten, 25,2 Km.gemGreetz,
Eric
---- Think ahead, Cycling forward. ----

daveke
Forum-lid

daveke 21 apr 2007 23:08

Amstel Gold Race, 148 km totaal, precies 5 uur, 29,5 gemiddeld. Heerlijke rit gehad en oh oh wat gign dat klimmen goed vandaag..
Science of Performance!

gerardo
Forum-lid
Contact

gerardo 21 apr 2007 23:29

Vandaag trainingskoers op Sloten (bij Amsterdam) gereden. 143.6 km in 4.14 uur. 3e veteraan. Lekker belangrijk zal je denken en dat is zo! Waarom ik dit op het forum vermeld. Er deed zich na ongeveer 25 minuten wedstrijd een behoorlijke valpartij voor. Een stuk of 7 renners sloegen tegen het asfalt. Ik kon er met veel kunst en vliegwerk omheen. Daarna moesten we 5 ronden rustug aan rijden om de ambulance de ruimte te geven. Tijdens dat intermezzo hoorde ik van een aantal renners dat er een renner een hartstilstand had gekregen na een demmarage en dwars door het peloton een aantal renners meenam. Deze renner bleek al vaker last van hartritmestoornissen te hebben gehad!Ik viel bijna van mijn fiets. Wat een onverantwoorde gozer! Hij accepteert zelf het risico maar brengt ook 150 andere renners in gevaar! Gelukkig was de man weer aanspreekbaar en ging met moeite mee in de ambulance. Hij had het liefst weer opgestapt!Wat vinden jullie nu van deze man? Als ik er last van zou hebben of krijgen zou ik relaxt gaan toeren! Persoonlijk vind ik het te gek voor woorden!
Gerardo

frank4422
Forum-lid

frank4422 21 apr 2007 23:45

Knap!! Lukt ons niet met de wind tegen 39 km/h!! Ik denk dus bijna helemaal niemand, alleen de grote talenten onder ons.

timper
Forum-lid

timper 22 apr 2007 00:04

Quoten: Origineel geplaatst door Gerardo op 21 April 2007

Vandaag trainingskoers op Sloten (bij Amsterdam) gereden. 143.6 km in 4.14 uur. 3e veteraan. Lekker belangrijk zal je denken en dat is zo! Waarom ik dit op het forum vermeld. Er deed zich na ongeveer 25 minuten wedstrijd een behoorlijke valpartij voor. Een stuk of 7 renners sloegen tegen het asfalt. Ik kon er met veel kunst en vliegwerk omheen. Daarna moesten we 5 ronden rustug aan rijden om de ambulance de ruimte te geven. Tijdens dat intermezzo hoorde ik van een aantal renners dat er een renner een hartstilstand had gekregen na een demmarage en dwars door het peloton een aantal renners meenam. Deze renner bleek al vaker last van hartritmestoornissen te hebben gehad!Ik viel bijna van mijn fiets. Wat een onverantwoorde gozer! Hij accepteert zelf het risico maar brengt ook 150 andere renners in gevaar! Gelukkig was de man weer aanspreekbaar en ging met moeite mee in de ambulance. Hij had het liefst weer opgestapt!Wat vinden jullie nu van deze man? Als ik er last van zou hebben of krijgen zou ik relaxt gaan toeren! Persoonlijk vind ik het te gek voor woorden!

Dat is inderdaad dwaas !  Typisch voor iemand die problemen heeft om het te aanvaarden.   Soms te begrijpen dat het enige tijd duurt voor ze aanvaarden dat ze hun favoriete sport niet meer kunnen uitvoeren; maar zo brengen ze niet alleen zichzelf in gevaar natuurlijk.   Raar dat hij nog een vergunning kreeg!
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

whocares
Forum-lid

whocares 22 apr 2007 08:46

Voor de veiligheid van anderen , zou ik de naam doorgeven aan de instanties en organisatoren van de "wedstrijden" waar hij , in principe aan mee kan/mag doen.
Zeker nu hij meteen weer door wou rijden , de man is te gevaarlijk voor het peloton en voor zichzelf .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

pietalala
Forum-lid

pietalala 22 apr 2007 14:36

Men laatste ritje gedaan voor de komende 6 weken. Ik reed in schitterende temperaturen met een maat van mij. We reden van Tremelo naar Aarschot en daar de route op naar Albertkanaal. Zeer toch, verkeersvrij en prachtig weer. Eenmaal op het Albertkanaal reden we, en bleven we rijden
Tot op een gegeven moment we voorbij Leopoldsburg waren en we beslisten eens te kijken hoeveel km we al hadden...
85 km? Ik dacht dat jij? Nee jij...  En we moesten nog heel die weg terug, WINDOP weliswaar. Eenmaal goed aan het beuken tegen de wind kreeg ik pijn in mijn scheenbeen(en). Ik had hier al enkele weken last van, maar ergerde me er niet aan. Ik wou het probleem niet onder ogen zien.
Nu kom ik terug van het ziekenhuis en heb ik een scheenbeenvliesontsteking met stressfracuren. Iemand hier ervaring mee?
In volle competitieperiode moet ik nu 6 weken aan de kant en mis ik zowel het Pk (bij jullie districtkampioenschap) en het Bk.. Twee momenten waar ik wou uitblinken aangezien ik vorig jaar in Zemst waar het Bk gaat doorgaan zeer goed heb gereden als eerstejaars tegen internationale concurrentie...
Nu kan ik wel lekker leren voor de examens en men eindwerk afmaken. En ook wat meer aandacht aan men vriendin schenken
De enige positieve punten. Nog even door die zure appel bijten en ik ben klaar met school. En dan die zucht van 15 jaar lang school te gaan
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

joshua
Forum-lid

joshua 22 apr 2007 15:10

Net terug van een lekker ritje van 91 kilometer. negen uur weg gereden en iets voor twaalven weer terug, dus een gemiddelde van rond de 30 gok ik (nog niet naar gekeken).
Lekker slingerend vanaf Goes door de "Zak" van Zuid-Beveland gereden, en via Vlissingen-oost, Arnemuiden en Wolphaartsdijk weer naar huis.

waterman
Forum-lid

waterman 22 apr 2007 15:44

vanmorgen een hele goede rit over Duitsland naar Waldfeucht ( mooi rustig dorpje overigens ) en daar over de grens richting Posterholt, Echt enz. gereden. Zoveel mogelijk op buitenblad getraind. Ging lekker vandaag. Voor mij wel nog wat fris om 10:00 en dus met beenstukken en vest gereden. Ik zag toch nog veel wielertoeristen zonder helm rijden. Best wel dom, want ik had bijna een botsing met een auto. We konden er beiden niets aan doen, want het was een totaal onverwachte situatie onder een tunneltje door, maar ik heb een helm op, en dat is wel zo prettig.
89 km in precies 3 uren.

paulito
Forum-lid

paulito 22 apr 2007 21:06

Wederom venray-wanssum-well-afferden-gennep-milsbeek-groesbeek-berg en dal-nijmegen-malden-overasselt-grave-mill-wanroy-st. anthonis-overloon-venray: 120 km en laatste loodjes waren zwaar. Het weer was fantastisch en uiteindelijk een heerlijke toer gereden.
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04

Plaats reactie