ervaringen met math salden
-
- Forum-lid
heb 3 weken moeten wachten op een bandje en 2tubes tubeslijm....
en ik heb bovendien nog moeten vragen waar de bestelling bleef
en ik heb bovendien nog moeten vragen waar de bestelling bleef
Ultimate CF schreef:[quote=saasers
dit was bedoeld op de hopmans reactie,
als je zelf je onderdelen uitkiest dan bespaar je algauw een 40 euro,
een voorbeeld : de set kost 900
zelf samenstellen 860
Dat dit bedoeld was op een Hopmans reactie, had ik zelf ook wel door.
Geef dan een een uitgewerkt voorbeeld, ik zie het niet. Een groep kopen is gewoon 10% voordeliger als alles los.
[/quote]
zal me misrekent hebben, sorry jongens
-
- Forum-lid HC
De reacties zijn vrij wisseld, ook op andere Fora.
Ik denk dat we kort samen kunnen vatten dat mocht je daar kopen je zelf voldoende kennis hebt en kunt sleutelen en het nooit heel handig is je fiets aan de andere kant van het land te kopen.
Meestal krijg je bij je eigen FM ook prima prijzen als je vaste klant bent, meestal is er best wat te bespreken. Daarnaast wil ik best wat extra's betalen als ik er ook extra voor krijg.
Ik denk dat we kort samen kunnen vatten dat mocht je daar kopen je zelf voldoende kennis hebt en kunt sleutelen en het nooit heel handig is je fiets aan de andere kant van het land te kopen.
Meestal krijg je bij je eigen FM ook prima prijzen als je vaste klant bent, meestal is er best wat te bespreken. Daarnaast wil ik best wat extra's betalen als ik er ook extra voor krijg.
Ben vandaag naar Salden gereden voor een paar MTB - en een paar raceschoenen.
Ik had eerst uitvoerig op hun website gekeken en alles van NW, Bontrager en Scott bleek voorradig. (zocht brede schoenen)
Niks van dus, niets meer in de courante maten en/of kleuren. Antwoord van de verkoper: in september begint de nieuwe collectie.
Ik had eerst uitvoerig op hun website gekeken en alles van NW, Bontrager en Scott bleek voorradig. (zocht brede schoenen)
Niks van dus, niets meer in de courante maten en/of kleuren. Antwoord van de verkoper: in september begint de nieuwe collectie.
-
- Forum-lid
Een nadeel bij Salden is dat je op hun site niet kan zien of het op voorraad is of niet, zo deed ik onlangs twee bestellingen en deze waren beiden niet in voorraad (hiervoor werd ik wel gebeld door hun),wachten dus.
Op mijn mails wordt altijd snel geantwoord.
Op mijn mails wordt altijd snel geantwoord.
Groetjes
-
- Forum-lid
gene schreef:Ben vandaag naar Salden gereden voor een paar MTB - en een paar raceschoenen.
Hmmm ik dacht morgen mss naar Salden te rijden voor een paar koersschoenen, maar dan is dat blijkbaar niet zo'n goed idee.
Een kameraad zou eens willen gaan kijken voor een frame, maar die zullen ook wel stilaan naar hun eind lopen met de 2010's in aantocht.
Iemand die mij dit kan bevestigen alvorens ik 100km ver rij ?
Stevens SLC Team Ultegra SL
Mister No Chain schreef: (...)
ehm,
Salden zelf wellicht???
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
53x11 schreef:Mister No Chain schreef: (...)
ehm,
Salden zelf wellicht???
I know ... probleem is dat mijn kameraad gemaild heeft en ze daar nog niet op geantwoord hebben en hij dus morgenvroeg meteen tot daar wil rijden. Terwijl ik liever om 9uur zou bellen om dan te zien of het wel de moeite is, aangezien zo goed als alles van Trek overal is uitverkocht en de schoenen blijkbaar ook zo stilaan dus dan word dat een reisje zonder doel.
Als hij iets in zijne kop heeft steekt het niet in zijne grote teen ze
Stevens SLC Team Ultegra SL
Ik heb mijn fiets bij Salden gekocht,en ik vind dat ze echt de tijd voor je nemen. 's middags nemen ze de telefoon niet meer op omdat ze niet bij klanten weg willen lopen (dat heb ik wel eens anders meegemaakt) email proberen ze vaak binnen een dag te beantwoorden. Een collega is er vervolgens ook heengegaan en was ook aangenaam verrast. Die heeft uiteindelijk z'n fiets ook daar gekocht en was er een weekje later weer omdat hij nog wat andere afstelling wilde, geen probleem werd direct geregeld. Als je belt geven ze je een netjes antwoord of ze het wel of niet op voorraad hebben. Qua prijs zijn ze niet altijd de goedkoopste (wel vaak), dat is gewoon een kwestie van vergelijken bij de bekende internet winkels. Ze liggen voor mij aan de andere kant van het land maar ik vind het wel de moeite waard om ze in mijn vaste lijstje van leveranciers te houden.