Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

ervaringen met math salden

madmaxie
Forum-lid

madmaxie 15 jun 2009 21:16

Heb zelf ook ff een steekproefje gedaan maar kom wel 200,- duurder uit bij de Dura Ace als ik alles los bestel!!
whats life without a decent bike?!

campagnolo_vento
Forum-lid

campagnolo_vento 15 jun 2009 22:24

heb 3 weken moeten wachten op een bandje en 2tubes tubeslijm....
en ik heb bovendien nog moeten vragen waar de bestelling bleef

saasers
Forum-lid

saasers 15 jun 2009 22:39

Ultimate CF schreef:[quote=saasers
dit was bedoeld op de hopmans reactie,
als je zelf je onderdelen uitkiest dan bespaar je algauw een 40 euro,
een voorbeeld : de set kost 900
zelf samenstellen 860

Dat dit bedoeld was op een Hopmans reactie, had ik zelf ook wel door.
Geef dan een een uitgewerkt voorbeeld, ik zie het niet. Een groep kopen is gewoon 10% voordeliger als alles los.
[/quote]

zal me misrekent hebben, sorry jongens

wasbeer2006
Forum-lid HC

wasbeer2006 16 jun 2009 13:13

De reacties zijn vrij wisseld, ook op andere Fora.

Ik denk dat we kort samen kunnen vatten dat mocht je daar kopen je zelf voldoende kennis hebt en kunt sleutelen en het nooit heel handig is je fiets aan de andere kant van het land te kopen.

Meestal krijg je bij je eigen FM ook prima prijzen als je vaste klant bent, meestal is er best wat te bespreken. Daarnaast wil ik best wat extra's betalen als ik er ook extra voor krijg.

hamerke
Forum-lid

hamerke 16 jul 2009 20:14

Antwoorden ze bij Salden doorgaans op e-mails? Ik heb eergisteren een mailtje gestuurd ivm de beschikbaarheid van een product, maar tot op heden geen antwoord gekregen.

diogenes
Forum-lid

diogenes 16 jul 2009 20:16

Ik heb na 1 dag antwoord gekregen...

Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

gene
Forum-lid

gene 16 jul 2009 21:19

Ben vandaag naar Salden gereden voor een paar MTB - en een paar raceschoenen.
Ik had eerst uitvoerig op hun website gekeken en alles van NW, Bontrager en Scott bleek voorradig. (zocht brede schoenen)
Niks van dus, niets meer in de courante maten en/of kleuren. Antwoord van de verkoper: in september begint de nieuwe collectie.

anniversary
Forum-lid

anniversary 17 jul 2009 00:53

Een nadeel bij Salden is dat je op hun site niet kan zien of het op voorraad is of niet, zo deed ik onlangs twee bestellingen en deze waren beiden niet in voorraad (hiervoor werd ik wel gebeld door hun),wachten dus.
Op mijn mails wordt altijd snel geantwoord.
Groetjes

misternochain
Forum-lid

misternochain 20 jul 2009 18:50

gene schreef:Ben vandaag naar Salden gereden voor een paar MTB - en een paar raceschoenen.
Ik had eerst uitvoerig op hun website gekeken en alles van NW, Bontrager en Scott bleek voorradig. (zocht brede schoenen)
Niks van dus, niets meer in de courante maten en/of kleuren. Antwoord van de verkoper: in september begint de nieuwe collectie.

Hmmm ik dacht morgen mss naar Salden te rijden voor een paar koersschoenen, maar dan is dat blijkbaar niet zo'n goed idee.
Een kameraad zou eens willen gaan kijken voor een frame, maar die zullen ook wel stilaan naar hun eind lopen met de 2010's in aantocht.

Iemand die mij dit kan bevestigen alvorens ik 100km ver rij :-)?
Stevens SLC Team Ultegra SL

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 20 jul 2009 18:51

Mister No Chain schreef: (...)

ehm,

Salden zelf wellicht???
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

misternochain
Forum-lid

misternochain 20 jul 2009 18:59

53x11 schreef:
Mister No Chain schreef: (...)

ehm,

Salden zelf wellicht???

I know ... probleem is dat mijn kameraad gemaild heeft en ze daar nog niet op geantwoord hebben en hij dus morgenvroeg meteen tot daar wil rijden. Terwijl ik liever om 9uur zou bellen om dan te zien of het wel de moeite is, aangezien zo goed als alles van Trek overal is uitverkocht en de schoenen blijkbaar ook zo stilaan dus dan word dat een reisje zonder doel.
Als hij iets in zijne kop heeft steekt het niet in zijne grote teen ze :D
Stevens SLC Team Ultegra SL

pfff
Forum-lid

pfff 20 jul 2009 20:37

Ik heb mijn fiets bij Salden gekocht,en ik vind dat ze echt de tijd voor je nemen. 's middags nemen ze de telefoon niet meer op omdat ze niet bij klanten weg willen lopen (dat heb ik wel eens anders meegemaakt) email proberen ze vaak binnen een dag te beantwoorden. Een collega is er vervolgens ook heengegaan en was ook aangenaam verrast. Die heeft uiteindelijk z'n fiets ook daar gekocht en was er een weekje later weer omdat hij nog wat andere afstelling wilde, geen probleem werd direct geregeld. Als je belt geven ze je een netjes antwoord of ze het wel of niet op voorraad hebben. Qua prijs zijn ze niet altijd de goedkoopste (wel vaak), dat is gewoon een kwestie van vergelijken bij de bekende internet winkels. Ze liggen voor mij aan de andere kant van het land maar ik vind het wel de moeite waard om ze in mijn vaste lijstje van leveranciers te houden.

Plaats reactie