Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Yishun heeft ook groepen. Die is wel betrouwbaar dacht ik. Maar dat moet ik even nazoeken. Ik heb het ergens gelezen.
-
- Forum-lid
Stefan schreef:Yishun heeft ook groepen. Die is wel betrouwbaar dacht ik. Maar dat moet ik even nazoeken. Ik heb het ergens gelezen.
Yishun verkoopt sram groepen en is inderdaad betrouwbaar. Heb er de force groep gekocht. Ze hebben wel wat problemen met het snel leveren van deze groepen. Toch bij mij het geval. De sram red hebben ze volgens mij altijd in stock.
-
- Forum-lid
helder, niet doen dus voor campa groepen
Als ik zie dat een Sram Red daar $1250 kost, omgerekend een 915 euro, vraag ik mij af of je wel het risico wil lopen om daar te kopen.. Als je de 'pech' hebt en invoerrechten moet betalen, ga je al heel snel over de prijs van Hopmans, ... .VanBrantegem schreef:Stefan schreef:Yishun heeft ook groepen. Die is wel betrouwbaar dacht ik. Maar dat moet ik even nazoeken. Ik heb het ergens gelezen.
Yishun verkoopt sram groepen en is inderdaad betrouwbaar. Heb er de force groep gekocht. Ze hebben wel wat problemen met het snel leveren van deze groepen. Toch bij mij het geval. De sram red hebben ze volgens mij altijd in stock.
kristofw schreef: Als ik zie dat een Sram Red daar $1250 kost, omgerekend een 915 euro, vraag ik mij af of je wel het risico wil lopen om daar te kopen.. Als je de 'pech' hebt en invoerrechten moet betalen, ga je al heel snel over de prijs van Hopmans, ... .
Dat risico loop je idd. En een hele groep zal wel een aardig pakket zijn.
Dat gaan ze open maken en al staat er dan 200 dollar op de factuur ik denk niet dat je er dan goed vanaf komt wat betreft belasting.
Voor die paar euro kun je beter naar Hopmans gaan lijkt mij.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
-
- Forum-lid
H&H schreef:kristofw schreef: Als ik zie dat een Sram Red daar $1250 kost, omgerekend een 915 euro, vraag ik mij af of je wel het risico wil lopen om daar te kopen.. Als je de 'pech' hebt en invoerrechten moet betalen, ga je al heel snel over de prijs van Hopmans, ... .
Dat risico loop je idd. En een hele groep zal wel een aardig pakket zijn.
Dat gaan ze open maken en al staat er dan 200 dollar op de factuur ik denk niet dat je er dan goed vanaf komt wat betreft belasting.
Voor die paar euro kun je beter naar Hopmans gaan lijkt mij.
Sram force aan een zeer degelijke prijs kunnen kopen...geen invoerrechten betaald. Natuurlijk als je $1250 voor de red moet betalen is het het inderdaad beter deze te gaan kopen bij bv Hopmans..
-
- Forum-lid
nee voor zo'n relatief klein prijsverschil haal ik hem wel bij salden
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Cube_M schreef:zijn er ook Cyclocross frames te koop in china?
ja!
Dengfu heeft een goede geometrie...
Hongfu heeft een 'Lapierre', maar daarvan moet de geometrie je bevallen.
Let dus goed op de geometrie. Met name het balhoofd is erg kort.
Er komen er overigens steeds meer bij.
Deze week zal de communicatie nihil zijn i.v.m. Chinees Nieuwjaar.
race | Kuota Kom - Dura Ace 7900 | FFWD F5R DT240 | Easton Orion II
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
mtb | Giant XTC 29er Comp 1 | NoTubes custom wielset
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
mtb | Giant XTC 29er Comp 1 | NoTubes custom wielset
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb wat rond zitten klikken, maar waar kan ik 55cm blanco Dogma/Prince lookalikes vinden? Dus zonder paint/stickers.
Less is bore
alleen 54 en 56 en volgens mij ook verkrijgbaar zonder spuitwerk
http://www.aliexpress.com/fm-store/6020 ... CB020.html
http://www.aliexpress.com/fm-store/6020 ... CB020.html