Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Kuota

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 14 feb 2007 19:11

Quoten: Origineel geplaatst door de zwarten op 14 Februari 2007

Even on-topic want je maakt me jaloers met jullie dikke poen om een kuota te kopen: Ik heb er onlangs eens enen zien rijden, vlak voor de kasteeldreef, a man in black... was jij dat casran (ik zag een kuota en ik dacht aan casran, zoals een kind een hamburger ziet als ronald mc donald naar hem zwaait)?  ...


Euhm, de Kasteeldreef (met hoofdletter, nu we toch bezig zijn), dat kan. Maar welke Kasteeldreef? Als ik kijk op www.hoehel.be zie ik Kasteeldreven overal in Vlaanderen!!!!!!!Maar als je de Kasteeldreef in Hertsberge-Oostkamp bedoelt (waar het Europees adres van mijn ploeg is), dan kan ik affirmeren dat ik daar wel eens op een Kuota doorheen rijd. Toch ben ik zelden in zwarte wielertenue; daarentegen fiets ik vaak in het donker (dan ziet alles er wat zwart uit natuurlijk). En m'n ploegmaten die met Kuota rijden zitten nu op stage in de USA. Daarvan hieronder een foto (je ziet 2 Kredo's):
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

daftreks
Forum-lid
Berichten: 662
Lid geworden op: 19 sep 2005 17:31

daftreks 14 feb 2007 20:21

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 14 Februari 2007


Quoten: Origineel geplaatst door mati948 op 14 Februari 2007

Maar dan moet  ij mij eens de juiste site's geven  .ik hep al heel gogle doorbladert


Ik denk dat je best 'ns begint met op dit forum wat door te lezen.
Hoe komt het trouwens dat zowat al jouw posts uitbulken van de spellingsfouten en de laatste 2 alleen al telkens een dt-fout bevatten?  Het maakt het er niet gemakkelijker op jouw te begrijpen.

Tja, als we dan toch bezig zijn...
"Courir, c\'est mourir un peu" - T. Krabbé

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 14 feb 2007 20:43

Quote: Origineel geplaatst door Daf treks op 14 Februari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 14 Februari 2007Het maakt het er niet gemakkelijker op jou te begrijpen.Tja, als we dan toch bezig zijn...Er is niks mis met 'jou', het gaat hier tenslotte niet om een bezitting (als in jouw fiets).

mati948
Forum-lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 06 feb 2007 20:22

mati948 14 feb 2007 21:08

Ok ik zal het dan aar toegeven hee ik heb dislexsie ok .
Daarom soms grapige spelling foute maar aub ik wil alleen maar meer te weten te kopen over mijn nieuwe fiets (ik wil nu iets goed ok ik rijdt met een merida road 880-16 versie 2006 dit is een erg zware fiets) 10,5kg

mati948
Forum-lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 06 feb 2007 20:22

mati948 14 feb 2007 21:08

Quoten: Origineel geplaatst door mati948 op 14 Februari 2007


Ok ik zal het dan maar toegeven hee ik heb dislexsie ok .
Daarom soms grapige spelling foute maar aub ik wil alleen maar meer te weten te kopen over mijn nieuwe fiets (ik wil nu iets goed ok ik rijdt met een merida road 880-16 versie 2006 dit is een erg zware fiets) 10,5kg

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 14 feb 2007 21:29

Quoten: Origineel geplaatst door mati948 op 14 Februari 2007


Quoten: Origineel geplaatst door mati948 op 14 Februari 2007


Ok ik zal het dan maar toegeven hee ik heb dislexsie ok .
Daarom soms grapige spelling foute maar aub ik wil alleen maar meer te weten te kopen over mijn nieuwe fiets (ik wil nu iets goed ok ik rijdt met een merida road 880-16 versie 2006 dit is een erg zware fiets) 10,5kg




Mati, ik kan je maar èèn goed advies geven, ga je eerst eens goed orienteren wat er te koop is en vooral wat je nu eigenlijk zelf wil kopen en tegen welk budget. Eerst heb je het Colnago-forum onveilig gemaakt en werd het een Dream HX, je hebt daar achteraf veel onnodige over vragen gesteld.
Ga eens wat documentatie halen, surf eens over het net, bezoek eens wat FM laat eventueel wat prijsopgave's maken. Kijk of het binnen je budget blijft.
Als je dan voor je eigen een keus gemaakt, stel er dan wat vragen over, i.p.v. dit forum te vermoeien met steeds weer dezelfde vragen!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

mati948
Forum-lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 06 feb 2007 20:22

mati948 14 feb 2007 21:40

OOO ok maar ik vindt cologa iets te zwaar anders had ik colnago genomen ok . ik ebn gaan informeren bij die fietsen winkel en die vondt kuota beter voor mij

rubberman
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 feb 2007 12:09

rubberman 15 feb 2007 11:50

GEEUW GEEUW GEEUW
dit Kuota onderwerp is de laatste dagen bijna zo boeiend als een Tupperware avond bij Tante Roza ... terzake mannen!

Gebruikersavatar
soloist
Forum-lid
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 nov 2005 16:40

Gebruikersavatar soloist 15 feb 2007 14:00

Quote: Origineel geplaatst door rubberman op 15 Februari 2007
GEEUW GEEUW GEEUW
dit Kuota onderwerp is de laatste dagen bijna zo boeiend als een Tupperware avond bij Tante Roza ... terzake mannen!






Ja, helemaal mee eens. Ik hoop dat ik de laatste ben die off-topic reageert.
Eerlijk gezegd moet me van het hart dat het me soms weleens stoort dat er zo fel gereageerd wordt op andermans spelfouten en vraag-gedrag. Ok, het wordt af en toe wel erg bont gemaakt, maar hebben jullie er weleens over nagedacht dat er ook mensen zijn die nu eenmaal niet goed zijn in de nederlandse taal, gewoon wat minder slim zijn om het maar eens hard te zeggen??? (alhoewel dyslexie niks met intelligentie te maken heeft!)

Het verbaast me ook wel eerlijk gezegd dat Casran, die ik persoonlijk weleens gesproken heb, hieraan meedoet. Om twee redenen:
1) Ik heb hem weleens persoonlijk gesproken en hij kwam me over als een geduldig en vriendelijk persoon.
2) Degene die hier aangevallen wordt op typefouten overweegt om (misschien???) een Kuota aan te schaffen. Ik persoonlijk zou het niet prettig vinden om door iemand die werkt voor de verdeler van Kuota gecorrigeerd te worden op mijn taalgebruik.
Casran heeft in mijn ogen erg veel kennis van zaken en is in de persoonlijke omgang (iig naar mij toe) erg correct. Als potentiele koper zou ik die kennis van zaken en die correctheid meer waarderen dan eventuele correcties op mijn taalgebruik.
Ik heb mijn Kebel inmiddels besteld dus je mag boos op me worden Casran

Dus kort gezegd: laten we het leuk houden voor iedereen en elkaar niet steeds corrigeren (alhoewel ik dit nu dus ook doe. Sorry, maar het is goed bedoeld).
Afbeelding

marcusss
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 feb 2007 11:33

marcusss 17 feb 2007 11:55

Tzadaaa!!! Trifox is hierbij eventjes in snelheid genomen , want hier staat hij (of moet ik 'ze' zeggen) dan: "de eerste 'Kebel' op dit forum". Het is jammer genoeg nog niet de mijne, maar die van mijn zus klaar voor de maidentrip. (Mijn vork moet nog ingekort worden)

youri
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 26 okt 2005 21:31

youri 17 feb 2007 12:04

@ Marcuss, een hele mooie fiets van je zus. Veel fijne km's toegewenst.
Ik zou persoonlijk geopteerd hebben voor een wit stuurlint.

mati948
Forum-lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 06 feb 2007 20:22

mati948 17 feb 2007 12:37

Is dit nog wel een fiets dit is EEN ECHT BEEST.
Ik ben er verliefd op ik ga er ook zo 1 kopen (welke versneling heeft deze)

Plaats reactie