Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

verdient dit forum geen eigen kleding

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 27 okt 2005 23:09

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 27 Oktober 2005

Thanks!

ps zoals ik al zei als je bioracer hebt met nrs geef me die dan dan weet ik ook welke maat het is (ik heb bijvoorbeeld broek 3 en trui 4) !

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 27 okt 2005 23:45

Hm... jij hebt wel ongeveer mijn afmetingen geloof ik...

obodewes
Forum-lid

obodewes 28 okt 2005 01:04

Ik wilde toch nog een kleine toelichting geven op mijn keuze. Ik vind wit een als basis een mooie kleur, daarom heb ik voor Il Grasso 5 gekozen. Ik wit vind met het liefst een opvallende kleur, blauw, rood enzo het mooist.
Wel vind ik dat alle ontwerpen erg mooi, en wil ik iedereen bedanken voor zijn inzet en creativiteit..top gedaan!! Maar ik moest een keuze maken dus vandaar...

eddiebouncer
Forum-lid

eddiebouncer 28 okt 2005 02:20

Quoten: Origineel geplaatst door Ridley rijder op 27 Oktober 2005

Ik zou resoluut voor zwart witte kotjes(peugeot ploeg van vroeger) gaan of zebra motief!! Zo zie je ons direkt rijden.

Zo'n shirtje bedoel je?

Dit valt idd wel op. Tijdens de afgelopen Ronde van Vlaanderen kwam er ook een groepje italianen langs in het Azzuri Blauw. "Gewoon" een uni shirt, maar stond wel dik goed én viel goed op. Zeker nadat de teksten op het shirt zijn gedrukt, kunnen de voorgestelde shirts er weer flink anders uit komen te zien. En wat vinden jullie van groene shirts? [lelijk denk ik, maar toch...]
Mijn fiets is bezeten!

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 28 okt 2005 10:00

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 27 Oktober 2005

Hm... jij hebt wel ongeveer mijn afmetingen geloof ik...

Ik sta zo scherp als een mes

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 28 okt 2005 10:04

Zoiets als hier boven zou wel mogelijk zijn denk ik ja, het is zo dat de site een indicatie geeft maar dat er veel meer kleuren/ontwerpen zijn als op scanpackages.Alleen op truitjes zoals hierboven kan je moeilijk het fiets/forum logo kwijt vermits de vakjes in de weg staan.

jimbo
Forum-lid

jimbo 28 okt 2005 10:36

Heeft nr 16 uit de deelnemers lijst zich teruggetrokken?
CC, agr 100; limo 100

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 28 okt 2005 11:06

Jongens terwijl jullie voortwerken aan het ontwerp kan ik al beginnen met het regelen v/d financiële kant, dit omdat dat waarschijnlijk ook een hele tijd in beslag zal nemen en omdat de eigenlijke bestelling pas zal gebeuren na ontvangst v/d gelden (zodat ik niet voor onverwachtte verassingen kom te staan)
Ik heb de bestelbonnen opgemaakt ! Hoe werkt het, jullie sturen mij een mail met naam & forumnaam, ik stuur een bestelbon terug naar jullie, daarin vul je de maat in in het vakje, uw naam & forumnaam, onderaan staat hoe de betaling gebeurd voor Nederlanders en voor Belgen.Je voert de betaling uit en ik noteer betaald achter jullie naam op het forum.Zo zien we wie er afvalt en wie dan de plaats kan innemen (of wie meer exemplaren kan hebben.
Let op : zelfs na betaling kan je iets wijzigen aan je bestelling (andere maat)
mijn e-mail adres = ts-bikes@telenet.be

Plaats reactie