Carbon clinchers uit China vragen
Ik heb voor UD mat gekozen. Bij de keuze van het model werd me wel medegedeeld dat de remrand 3k mat zou zijn. Voor mij geen probleem. Mijn frame is ook 3k mat.method1.1 schreef:Heeft er iemand close up foto's van de velgen van Farsports? Ik twijfel tussen 3K mat en UD mat en zou ze eens op foto willen zien
zie close-up:
@Jordy: Dit is de oude U-shape. Volgens mij heb je de nieuwe besteld. Daar zit volgens mij een andere remrand op.
Vanaf een paar meter afstand ziet het er allemaal hetzelfde uit.
Vanaf een paar meter afstand ziet het er allemaal hetzelfde uit.
Laatst gewijzigd door Fr3ggel op 01 mei 2014 07:54, 1 keer totaal gewijzigd.
en...hoe rijden ze?FranX78 schreef:
Ik heb voor UD mat gekozen. Bij de keuze van het model werd me wel medegedeeld dat de remrand 3k mat zou zijn. Voor mij geen probleem. Mijn frame is ook 3k mat.
Ik zie bij Wheeltec dat ze een nieuwe serie hebben, de Inferno. Dat is een full carbon clincher velg met een aluminium remrand. Dat zou een groot verschil zijn met de meeste fabriekwielen welke een laagprofiel aluminium velg met een losse carbon huls of een carbon laminaat aanbrengen.
Weten jullie hoe dat zit met de Carbon/Alu wielen van bijv. FarSports?
Weten jullie hoe dat zit met de Carbon/Alu wielen van bijv. FarSports?
Dat zegt niets. Ook bij de spaaknippels op het carbon kan de basis velg van alu zijn met daarop de carbonnen constructie. De spaken kunnen daar weer op worden gemonteerd. Zie de foto hieronder (van de Gipiemme velgen welke ik zelf ook heb gehad).JordyFr schreef:Spaaknippels zitten op/in de carbon rand, dus denk dat het ook bij farsports structureel carbon is?
Ik denk zelfs dat het zelden of niet voorkomt dat de basis juist vol carbon is en er alleen een alu remstrip op gelijmd wordt. Maar... de vraag is makkelijk te beantwoorden, check je velg als er geen band en velglint op zit en je weet het.
karluk schreef:FranX78 schreef: en...hoe rijden ze?
Ik hoop dat ik je dat over een paar dagen kan zeggen. Ben van plan mijn fiets morgen/overmorgen af te maken en ga dan een testritje maken.
JoostG heeft dezelfde en is er tevreden over. Hopelijk bevallen ze mij ook.
laat maar weten, die van mij komen pas over een week of 2 a 3FranX78 schreef:karluk schreef:FranX78 schreef: en...hoe rijden ze?
Ik hoop dat ik je dat over een paar dagen kan zeggen. Ben van plan mijn fiets morgen/overmorgen af te maken en ga dan een testritje maken.
JoostG heeft dezelfde en is er tevreden over. Hopelijk bevallen ze mij ook.