Dus zo'n Gabba voldoet gewoon niet aan de wensen. Dan houd ik het voorlopig maar bij mijn regenjasjeredalert schreef:Heb gisteren de Gabba met lange mouw gedragen in de miezerregen. Nu voldoet de jas gedeeltelijk goed, maar de mouwen zijn zo lekbestendig als een gebreide wollen trui. Hebben jullie die ervaring ook?
Castelli Gabba shirt, ademend en regenbestendig ?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Dat is apart.Gisteravond tijdens een aardige bui gedragen en ik was nog kurkdroog.redalert schreef:Heb gisteren de Gabba met lange mouw gedragen in de miezerregen. Nu voldoet de jas gedeeltelijk goed, maar de mouwen zijn zo lekbestendig als een gebreide wollen trui. Hebben jullie die ervaring ook?
Heb je hem al vaak gewassen ?
Specialized Diverge Axs
Kijk, daar heb ik nu juist de Castelli Confronto voor i.p.v. een Gabba of zoals ik een Castelli Puro.!redalert schreef:Heb gisteren de Gabba met lange mouw gedragen in de miezerregen. Nu voldoet de jas gedeeltelijk goed, maar de mouwen zijn zo lekbestendig als een gebreide wollen trui. Hebben jullie die ervaring ook?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Orlok schreef:Kijk, daar heb ik nu juist de Castelli Confronto voor i.p.v. een Gabba of zoals ik een Castelli Puro.!redalert schreef:Heb gisteren de Gabba met lange mouw gedragen in de miezerregen. Nu voldoet de jas gedeeltelijk goed, maar de mouwen zijn zo lekbestendig als een gebreide wollen trui. Hebben jullie die ervaring ook?
Ik zie door de bomen het bos niet mo of eer...
Bij miezer Castelli Confronto of toch maar niet een Gabba of doe toch maar een Puro
Albert Einstein
Albert Einstein
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Ik heb ook nooit problemen ondervonden met wateroverlast in mijn Gabba convertible jacket.
Overigens heb ik nog een korte mouwen Gabba 2 in maat XL te koop, 2x gedragen. Zie verkooptopic.
Overigens heb ik nog een korte mouwen Gabba 2 in maat XL te koop, 2x gedragen. Zie verkooptopic.
En zijn die waterdicht?Wiliertoerist schreef:Ik heb ook nooit problemen ondervonden met wateroverlast in mijn Gabba convertible jacket.
Albert Einstein
Albert Einstein
feddesman schreef:Dat is apart.Gisteravond tijdens een aardige bui gedragen en ik was nog kurkdroog.redalert schreef:Heb gisteren de Gabba met lange mouw gedragen in de miezerregen. Nu voldoet de jas gedeeltelijk goed, maar de mouwen zijn zo lekbestendig als een gebreide wollen trui. Hebben jullie die ervaring ook?
Het is een nieuwe Gabba. Alleen de mouwen zijn niet waterdicht. De rest voldoet prima.
Vreemd, Mischien even impregneren tijdens de eerst wasbeurt met nikwaxredalert schreef:feddesman schreef:Dat is apart.Gisteravond tijdens een aardige bui gedragen en ik was nog kurkdroog.redalert schreef:Heb gisteren de Gabba met lange mouw gedragen in de miezerregen. Nu voldoet de jas gedeeltelijk goed, maar de mouwen zijn zo lekbestendig als een gebreide wollen trui. Hebben jullie die ervaring ook?
Het is een nieuwe Gabba. Alleen de mouwen zijn niet waterdicht. De rest voldoet prima.
Specialized Diverge Axs
-
- Forum-lid
Mensen, een Gabba is niet waterdicht als een regenjas!! Zeker als de regen aanhoud gaat hij op een gegeven moment gewoon lekken. Maar is dat erg? Nee, je blijft wel warm en dat is waar de sterkte van de Gabba ligt. Waterdichtheid wordt ook niet geclaimd door Castelli, de stof is waterafstotend, maar heeft zijn grenzen.
Ik heb dezelfde ervaring: druppeltjes in de miezerregen bleven niet op m'n mouwen (Gabba LS) liggen maar trokken in de stof. Had het shirt nieuw en nog niet gewassen.redalert schreef:feddesman schreef:Dat is apart.Gisteravond tijdens een aardige bui gedragen en ik was nog kurkdroog.redalert schreef:Heb gisteren de Gabba met lange mouw gedragen in de miezerregen. Nu voldoet de jas gedeeltelijk goed, maar de mouwen zijn zo lekbestendig als een gebreide wollen trui. Hebben jullie die ervaring ook?
Had dit niet verwacht gezien ervaringen van andere bezitters, maar heb het shirt zelf vanwege de winddichtheid gekocht en dat is ie zeker!
Afhankelijk van de gevoelstemperatuur.body schreef:Orlok schreef:Kijk, daar heb ik nu juist de Castelli Confronto voor i.p.v. een Gabba of zoals ik een Castelli Puro.!redalert schreef:Heb gisteren de Gabba met lange mouw gedragen in de miezerregen. Nu voldoet de jas gedeeltelijk goed, maar de mouwen zijn zo lekbestendig als een gebreide wollen trui. Hebben jullie die ervaring ook?
Ik zie door de bomen het bos niet mo of eer...
Bij miezer Castelli Confronto of toch maar niet een Gabba of doe toch maar een Puro
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.