Wind Cycleworks
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
+/- 440-450mm (verstelbaar)amclassic-fan schreef:Wat is uiteindelijk de lengte van de achtervork (zodanig dat de 29+ erin past)? ...
@havanna, amclassic-fan en Erik: Bedankt!
Gewoon blijven bouwen!Erik schreef:... Ergens hoop ik dat ook ooit zo te kunnen...
Dat zou ik wel erg graag willen, want het is geweldig om te doen! Ik moet alleen even goed bedenken hoe ik dat aan ga pakken, want vooral een jig is niet iets waar makkelijk aan te komen is. Althans, niet voor een beetje een leuk bedrag...
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
Een volledige (dure) jig is niet noodzakelijk hoor. Zeker als je niet meerdere frames per week wilt bouwen. Met een goede vlakplaat en een paar losse fixtures (huisvlijt) gaat het ook prima:Erik schreef:Dat zou ik wel erg graag willen, want het is geweldig om te doen! Ik moet alleen even goed bedenken hoe ik dat aan ga pakken, want vooral een jig is niet iets waar makkelijk aan te komen is. Althans, niet voor een beetje een leuk bedrag...
Heb je op je site (of het forum) ook een beschrijving staan van de bouw van het huisvlijt?
(Zit op Tapatalk via mijn telefoon en dan werkt de zoekfunctie wat beroerd...)
(Zit op Tapatalk via mijn telefoon en dan werkt de zoekfunctie wat beroerd...)
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
Geen beschrijving maar wel nog wat foto's op m'n website en Flickr pagina (spreekt voor zich denk ik).Erik schreef:Heb je op je site (of het forum) ook een beschrijving staan van de bouw van het huisvlijt? ...
WIND21: Wouter's racebak
Het verhaal bij de foto's: http://windcycleworks.nl/post/152592372 ... rs-racebak
Het verhaal bij de foto's: http://windcycleworks.nl/post/152592372 ... rs-racebak
Erg mooi, maar geen verwisselbaar pat?
-
- Forum-lid HC
Wauw! Mooie kleuren/spuitwerk en strak frame!