Garmin Edge 1000
-
- Forum-lid
- Contact
Zand met een beetje gekauwde kauwgom ertussenuit kleven?
Dan zou ik um gewoon openschroeven.
Dan zou ik um gewoon openschroeven.
Marco
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Levert zelf open schroeven geen gezeur met garantie op?
-
- Forum-lid
- Contact
Niet controleerbaar, mits je goed gereedschap gebruikt en de boel niet beschadigd en netjes weer in elkaar zet.
Marco
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
wel uitkijken dat je 'm weer goed in elkaar zet, gezien de waterdichtheid.Stuntman Mike schreef:Levert zelf open schroeven geen gezeur met garantie op?
je zou ook even een ticket bij garmin kunnen aanmaken, dit moet niet kunnen natuurlijk. Ga voor die van mij gelijk maar even zo'n siliconencase bestellen.
- Hans Vaessen
- Forum-lid
- Contact
In algemene zin raad ik niet aan zelf te gaan 'prutsen' aan een toestel dat nog onder garantie valt. Vaak is sprake van gelijmde componenten. Tenzij je echt ervaren bent met dit soort zaken is de kans groot dat je van de regen in de drup komt en bovendien je garantie verspeelt.
TIP: als je Facebook hebt; stel je vraag even op https://www.facebook.com/GarminNederlandBV?fref=ts
Ik vermoed dat Garmin adviseert het toestel op te sturen. Je zult het apparaat dan twee a drie weken kwijt zijn maar je weet wel zeker dat het goed is.
Reden dat ik FB noem is dat ik hoor dat daarop sneller gereageerd wordt dan via 'normale' support mail. Bovendien kan het zijn dat er anderen, met soortgelijk probleem, reageren.
TIP: als je Facebook hebt; stel je vraag even op https://www.facebook.com/GarminNederlandBV?fref=ts
Ik vermoed dat Garmin adviseert het toestel op te sturen. Je zult het apparaat dan twee a drie weken kwijt zijn maar je weet wel zeker dat het goed is.
Reden dat ik FB noem is dat ik hoor dat daarop sneller gereageerd wordt dan via 'normale' support mail. Bovendien kan het zijn dat er anderen, met soortgelijk probleem, reageren.
Video over gebruik Garmin-toestellen? Zie http://www.mrgps.nl/fietsen-en-wandelen/bonus-videos/
Misschien is het vergelijkbaar:Stuntman Mike schreef:Er zitten wat zandkorrels t.p.v. de ronde en start/stop knoppen waardoor ik mijn Edge niet meer kan gebruiken, erg vevelend. Wat raden jullie aan? Ik kan de torxschroefjes los halen en voorzichtig de boel zandkorrelvrij maken, echter zie ik zo snel geen tutorial online staan en wil natuurlijk geen dingen doen die schadelijk zijn voor het apparaat.
Hij blijkt dus in ieder geval wel kwetsbaar...
Heb ook wel eens last van korreltjes zand bij mijn iPhone. Blaas het dan schoon met compressor... werkt goed en beschadigt niets.
Allard
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
hier gewoonpositieve ervaring met de 'normale' helpdesk, je bent 'm wel even kwijt inderdaad..Hans Vaessen schreef:In algemene zin raad ik niet aan zelf te gaan 'prutsen' aan een toestel dat nog onder garantie valt. Vaak is sprake van gelijmde componenten. Tenzij je echt ervaren bent met dit soort zaken is de kans groot dat je van de regen in de drup komt en bovendien je garantie verspeelt.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Uiteraard is het niet de bedoeling het toestel een paar weken kwijt te zijn door wat zandkorrels. Heb net al mijn oude fietscomputers/hartslagmeters weg gedaan.
Je kan ook gewoon je mobieltje gebruiken in combi Strava.Stuntman Mike schreef:Uiteraard is het niet de bedoeling het toestel een paar weken kwijt te zijn door wat zandkorrels. Heb net al mijn oude fietscomputers/hartslagmeters weg gedaan.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
Monsieur pinot of anderen is de 1000 echt beter dan de 510 want navigeren doe ik zelden .had vroeger een mio en edge 705 en heb de navigatie zelden gebruikt . En twijfel nu over de 510 of 1000
- arnoudrace
- Forum-lid
die hoes houdt wel troep buiten je knoppen idd, maar de poorten moet je nog steeds goed afdekken met de rubber dichtingen.monsieurpinot schreef:wel uitkijken dat je 'm weer goed in elkaar zet, gezien de waterdichtheid.Stuntman Mike schreef:Levert zelf open schroeven geen gezeur met garantie op?
je zou ook even een ticket bij garmin kunnen aanmaken, dit moet niet kunnen natuurlijk. Ga voor die van mij gelijk maar even zo'n siliconencase bestellen.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
-
- Forum-lid
- Contact
Dan is de 5x0 voldoende.
Marco