Bora Ultra 50
Vandaag eerste ritje. Gisteren al dik 110 km dus vandaag alleen even 50 km uitbollen. Wat een wielen, sturen zéér strak en maken een prachtig geluid. Opvallend is dat het gezoef altijd te horen is, niet alleen bij het aanzetten zoals bij m'n Reynolds. Zijdelings zijn ze erg stijf, met de remblokjes op minimale afstand kreeg ik ze in sprint niet tegen de blokjes aan. Op slecht wegdek merk je wel dat ze wat harder zijn dan m'n Fulcrums. De ratel in de achternaaf is wat zachter, maar dit wordt waarschijnlijk nog wel harder na verloop van tijd.
Het meest was ik onder de indruk van de remkracht. Beter dan alu, beter dan m'n Reynolds. Blokken maken wel lawaai maar piepen niet.
A bij al rijden ze superstrak!
Het meest was ik onder de indruk van de remkracht. Beter dan alu, beter dan m'n Reynolds. Blokken maken wel lawaai maar piepen niet.
A bij al rijden ze superstrak!
- boswielrenner
- Forum-lid
Dat is goed nieuws, maar ik zou stomverbaasd zijn geweest als je niet enthousiast zou zijn geweest.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
don't, stickers zit overigens niet onder de lak.havana schreef:Nog een vraagje voor jou.... ik kon gisteren niet goed zien of de stickers nu onder de lak zaten of niet?
Vind de 3D letters namelijk niet heel fraai en overweeg ze te vervangen door heldere letters.
-
- Forum-lid
Als ik al die wielen zo zie
Moet ik echt eens gaan praten met mijn ouders over een forse zakgeld verhoging
Maak joe woar
- marcojoore
- Forum-lid
Wat een schitterend materiaal en wat zouden die mooi onder mijn fietsje staan.
Denk dat de Dark Labels het mooiste zijn anders word het al gauw de schreeuwerig onder de Bianchi denk.
Des al niet te min, prachtige spullen heren en veel rijplezier toegewenst.
Denk dat de Dark Labels het mooiste zijn anders word het al gauw de schreeuwerig onder de Bianchi denk.
Des al niet te min, prachtige spullen heren en veel rijplezier toegewenst.
Als het niet gaat zoals het moet dan moet het zoals het gaat.
- boswielrenner
- Forum-lid
Welke decals je kiest hangt van de kleurstelling van je frame af en wat je mooier vindt. Dark label past eigenlijk overal wel bij, maar Bright label decals kunnen ook fantastisch staan als je een frame hebt met meer bedekte kleuren. Daarnaast is het ook een keuze of je de nadruk wil leggen op je frame of op je wielen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
Ik heb ook gewerkt. In de zomervakantie ga ik ook werken. Ik bekostig een groot deel van mn spullen gewoon zelf.dieseltje schreef:Gaan werken wellicht! Wees maar blij dat ik niet je vader ben !Fietsen?altijd schreef:Als ik al die wielen zo zie
Maak joe woar
- boswielrenner
- Forum-lid
That's the spirit!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid HC
Ik heb nog even naar mijn banden/wielen gekeken, maar bij reynolds zit het ventiel gat precies tussen de decals en plaats je daar de band decal, dan zit het ventiel dus bij de banddecal zoals het hoort.
In het geval van de bora,s zou ik zelf eens kijken of het mooier staat als je de band een kwart slag draait
In het geval van de bora,s zou ik zelf eens kijken of het mooier staat als je de band een kwart slag draait
Mooie wielen. Nee Ultra mooie wielen. Lees ook nog dat bij je dat ze top remmen. Dat wordt nu wel heel erg een probleem voor me…...havana schreef:
En voor de stijlpolitie, wit lintje moet ik nog wikkelen
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.