Mathieu van der Poel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mag hopen dat ie zijn verstand gebruikt en lekker bij een andere ploeg blijft koersen. Teveel kopmannen waarbij je opgesloten kunt zitten in de ploegentaktiek en over de bijsmaak zullen we maar niet teveel woorden vuil maken.
Mannen als VDP lekker vrij laten rijden is voor het publiek veel aantrekkelijker dan in de rat-pack of Sky-train.
Mannen als VDP lekker vrij laten rijden is voor het publiek veel aantrekkelijker dan in de rat-pack of Sky-train.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
nee, DQS is niks voor VDPoel, daar zou hij net als De Gendt niet renderen volgens zijn mogelijkheden.daniel1975 schreef: ↑18 apr 2019 11:01 Mag hopen dat ie zijn verstand gebruikt en lekker bij een andere ploeg blijft koersen. Teveel kopmannen waarbij je opgesloten kunt zitten in de ploegentaktiek en over de bijsmaak zullen we maar niet teveel woorden vuil maken.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

flauw! Ik zou naar iemand kunnen verwijzen maar doe het lekker niet. Die opmerking is het niet waard.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

-
- Forum-lid
Zou toch niet zo gek zijn als Corendon een eigen team zou maken. Van Der Poel heeft een contract bij Canyon dus zal niet lastig zijn om Canyon te benaderen als fiets leverancier.
Dat hebben ze nu toch al?anderson99 schreef: ↑18 apr 2019 13:20 Zou toch niet zo gek zijn als Corendon een eigen team zou maken. Van Der Poel heeft een contract bij Canyon dus zal niet lastig zijn om Canyon te benaderen als fiets leverancier.
Lijkt mij dat vdPoel gewoon moet blijven zitten waar ie zit. Ik denk dat een groot gedeelte van zijn succes te danken is aan de manier waarop zijn begeleiding is geregeld. Zet zo`n gast op een trainingsschema van de trainer en dan gaat het plezier in fietsen rap voorbij.
Mentale frisheid is mijns inziens zijn belangrijkste wapen momenteel (gekoppeld met talent uiteraard

Hij heeft wildcards voor alle voorjaarsklassiekers die hij wil rijden, hij kan in de zomer mountainbiken en in de winter crossen. Daarmee pakt hij ook nog eens een salaris waar het gros in het peloton (inclusief een aantal kopmannen) alleen maar van kan dromen. Waarom zou hij overstappen?
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
- Forum-lid HC
Ik blijf erbij dat hij met stip MTB goud op de spelen wil en dan zijn toekomst gaat bepalen. Vind het wel een renner die lekker zijn gang moet gaan. Het is geen computer zoals een Froome oid. Maar echt een Sagan.
Heerlijk zo,n spontane renner, doen zolang het kan, de groten hebben dat hun hele carierre gedaan,
Ik blijf een ploeg overrated vinden in een eendagskoers.
Heerlijk zo,n spontane renner, doen zolang het kan, de groten hebben dat hun hele carierre gedaan,
Ik blijf een ploeg overrated vinden in een eendagskoers.