Dat zal het zijn, er zijn bijna geen buitenlanders in de Vaucluse tijdens de vakantieperiode. Of toch misschien wel. Trouwens Fransen hebben als ze geen verenigingskleding aan hebben wel vaak Ekoi.daniel1975 schreef: ↑20 sep 2024 15:24 Geen mens neemt toch specifiek zijn oude kleding mee op vakantie?
Denk dat de mode gewoon een beetje achterloopt in Frankrijk
Fietsindustrie en -ambachtseconomie
Zou een leuk topic kunnen worden.2 dezelfde frames ander carbon 50gram verschil €2000,- verschil, andere naam Sworks- Specialized of Dogma-Pinarello. Trek bv heeft geen andere naam.Peter243 schreef: ↑20 sep 2024 21:06Misschien zijn dit juist de connaisseurs….daniel1975 schreef: ↑20 sep 2024 08:54 De groep die het geld er kwakkeloos aan uitgeeft is groot genoeg om die merken bestaansrecht te geven.
Zie ook de hoeveelheid Sworksen of Dogma F op de weg.
Klakkeloos is de vraag, er zijn SWorks bezitters die zeker hebben nagedacht over hun aankoop.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
SL SLR, maar staat er niet groot op. Bij SLR wel de Project One optie.
Mij was het een hoop waard om niet groot Specialized op het frame te hebben, in dezelfde orde van grootte als over laten spuiten. De 50 gram gewichtsverschil ga ik niet merken.
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid HC
2.000 verschil is natuurlijk overdreven dan, maar ook Scott doet dat al jaren met de RC frames.
Zo’n topic bestond ooit al:
viewtopic.php?t=99571
viewtopic.php?t=99571
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent
Ik denk dat Rapha nog steeds veel verkocht wordt. Alleen niet meer aan de hipsters, want die willen exclusief en hoppen dus naar het volgende exclusieve merk, omdat de vorige exclusieve niet meer exclusief is. Als ik ermee ga rijden, dan is het niet hip meer (als het bij Mantel wordt verkocht is het niet hip meer ). En de hippere fietser houdt zich indien op reis denk ik op in Girona, Calpe en die oorden. De Vaucluse is voor oude niet hippe mensen (sorry Jans ), ik kom er graag overigens als oud en niet hip.daniel1975 schreef: ↑20 sep 2024 15:24 Geen mens neemt toch specifiek zijn oude kleding mee op vakantie?
Denk dat de mode gewoon een beetje achterloopt in Frankrijk
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Kreeg net een email vanuit Veloflex dat ze ermee stoppen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ingehaald door tubeless?
Less is bore
Ze maken prima tubeless bandjes.
Dus ergens wel zonde.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Hebben ze ook een reden gegeven?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Business taal. Mijn vertaling: we kunnen niet opboksen tegen de grote merken qua ontwikkeling en kosten/baten en marketing verhaal. Dat ze niet in de winkels hangen helpt ook niet mee.
Dat is toch spijtig. Helaas blijft het moeilijk om met een nieuw product/ merk de markt te betreden en een marktaandeel te verwerven.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/