![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
As donderdag gewoon TT voor de beloften, 16 juni NK tijdrijden.rene schreef: ↑12 mei 2021 14:21 Ik lees net op de site van de TMZ ( Trim belangen Midden Zeeland ) dat wedstrijd koersen nog niet mag tot in juli. Daarna wordt het weer verder bekeken , zie ook :
http://www.tmzzeeland.nl
Is inderdaad de zelfdedaniel1975 schreef: ↑13 mei 2021 22:28 Ah, is dat de reden. Snapte al niet waarom hier het terras bij de golf dicht was.
Wij schuiven hem door naar 2022, maar gaan wel eind juni een beetje cruisen daar (hadden toch al appartement geboekt).
Misschien steek je er wat van op, als ipv de Hoogeveensweg door het Bentwoud rijdt zie je A meer natuur en B kan je gezellig ( als het terras weer open magGoudhaantje schreef: ↑14 mei 2021 12:00 Kunnen we svp on topic blijven. Ik hoop hier vooral informatie te vinden over het wel of niet doorgaan van fietsevenementen. Nu moet ik vaak ook weer door allerlei andere corona discussie heen scrollen.