Trainen en corona.
- Marcopfiets
- Forum-lid
Verhaal in Trouw: https://www.trouw.nl/sport/mogen-we-nog ... ~b4094555/
-
- Forum-lid
Mooi stukkie!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Herkenbaar verhaal Frank.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik kwam dit weekend dit bordje tegen. Vond het wel een mooi bordje....
Bij ons is het omgekeerd. Gisterenmorgen zagen we amper 7 patiënten (3 covid), waar we er normaal gezien toch snel 40 tot 50 zien. Win vrezen een beetje dat mensen te lang wachten om te kopen, met alle gevolgen. Ik vrees ook dat we ook gaan lezen dat eenzame mensen alle een tijdje dood lagen in hun woning. Het positieve verhaal is dan weer dat de mensen die spoed misbruiken ook niet meer komen. Met misbruiken moet je lezen, een verzwikte voet van 14 dagen oud, een verkoudheid. Allemaal zaken die een huisarts kan doen.havana schreef: ↑30 mar 2020 08:49 Thuis zitten is ook niet per se veiliger. Mijn vrouw had dit weekend dienst, normaal zijn het de ruiters/amazones, de voetballers, de wielrenners die de SEH bezoeken. Nu zijn het mensen die zich thuis klem zuipen en van de trap vallen, of drugs gebruiken. Vannacht nog eentje die een of andere vage drug (2CB) had genomen en op IC beland is. Weer één bed minder voor een coronapatiënt...
Was deze dienst nu rustiger dan een gewone dienst: NEEN, in tegendeel zelfs.
Intussen draaien de covid afdelingen op volle toeren, maar het is niet wat we verwacht hadden (gelukkig maar). De komende week wordt mogelijk de cruciale week. Ik ben vanaf woensdag een weekje vrij, dus zal ik het pas later vernemen. Maar van die week ga ik echt ten volle genieten.
Bij ons ook vrij kalm op Spoed, ik denk dat mensen schrik hebben om naar het ziekenhuis te komen.
Iedere pat met koorts en/of AH problemen krijgt een Covid-19 procedure en dit is arbeidsintensief. Het komt ons dus goed uit dat er minder toeloop is.
Iedere pat met koorts en/of AH problemen krijgt een Covid-19 procedure en dit is arbeidsintensief. Het komt ons dus goed uit dat er minder toeloop is.
Volledig mee eens @Havana.!havana schreef: ↑30 mar 2020 13:41 Ook eens in de pen geklommen.
https://www.cyclokalender.nl/nieuws-art ... ietsen/962
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Hier ook erg herkenbaar. Vooral het kiezen van "race" routes over slechte stukken of zelfs grindpaden.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Ik rij graag solo. Maar heb als ik in een groep rij, er altijd plezier in om de groep over zorgvuldig uitgekozen klinkerweggetjes (en dat éne kasseienweggetje) te leiden. En ze dan te horen schelden achter me
Noem het een guilty pleasure....
Noem het een guilty pleasure....