scepticus schreef:Rit van vanochtend
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
scepticus schreef:Rit van vanochtend
Ik fiets wel eens na een overleg in Amersfoort of in Zwolle terug naar WAddinxveen. Om de een of andere reden kom ik dan altijd zo uit dat ik dwars door utrecht moet in plaats van er om heen te kunnen fietsen, ik word daar niet zo vrolijk van. Als je de stad goed kent dan is een busbaan natuurlijk wel een optie.scepticus schreef:Redelijk wat, maar via de busbaan kom je vlot door de Potterstraat, Nobelstraat etc heen hoor![]()
Ik neem ook wel eens de landelijke route maar af en toe dwars door Utrecht heen is ook wel eens leuk.
Die optie heb ik inderdaad ook al eens bekeken en ik denk dat ik die de volgende keer pak. overigens kan je beter 9 km omfietsen dan dwars door een (onbekende) stad ben ik wel achter.scepticus schreef:Als je van Zwolle naar W'veen moet kan je ook zonder extra kms via Elburg, de Flevopolder, het Gooi, Kortenhoef en Vinkeveen zie ik trouwens Kaart
Ik zat een jaar geleden met een soort gelijk probleem nl hoe neem ik mijn laptop mee?. In dit draadje staan veel zaken genoemd. Uiteindelijk rijd ik nu WW (24 km enkele reis) met een goede Deuter rugzak. En dat bevalt prima.jopieklep schreef:Hoe nemen jullie je spullen (brood/schone kleding ed.) eigenlijk mee?