Het avontuur, zoeken naar de palen, nieuwe paden(/wegen) ed ?
Vandaag gefietst 2021
Ik denk dat jw dit ook wel graag doet maar dan in een andere tempo..
Ja, dat snap ik. Doe ik zelf ook. Maar inderdaad dat verschroeiende tempo! Ik hoop alleen dat je geniet onderweg.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
DDX geniet wel, alleen degenen in zijn wiel niet
Ik heb gisteren ook weer een ‘DDX-je’ gedaan. Had voor eerst in bijna 1.5 jaar fysiek overleg met collega’s in Den Bosch. Uiteraard was de fiets het vervoermiddel. In de Betuwe leek wel iedere weg aangepakt te worden waardoor ik 15km langer onder weg was. Mocht de pret niet drukken en ik had wat extra tijd ingebouwd. Terug had ik kleine omweg ingebouwd via Rhenen (Let de Stigter, Den Treek) om toch aan wat onverharde km’s te komen. Jeetje, wat moet dat heftig geweest zijn in Leersum.
Uiteindelijk 220km gereden meteen gemiddelde snelheid van net 27km/u. Dan trap ik als ‘oudje’ gemiddeld bijna 2.7W/kg gedurende 8 uur. Wat DDX op die afstanden aan vermogen wegtrapt, pfffff….
Ik heb gisteren ook weer een ‘DDX-je’ gedaan. Had voor eerst in bijna 1.5 jaar fysiek overleg met collega’s in Den Bosch. Uiteraard was de fiets het vervoermiddel. In de Betuwe leek wel iedere weg aangepakt te worden waardoor ik 15km langer onder weg was. Mocht de pret niet drukken en ik had wat extra tijd ingebouwd. Terug had ik kleine omweg ingebouwd via Rhenen (Let de Stigter, Den Treek) om toch aan wat onverharde km’s te komen. Jeetje, wat moet dat heftig geweest zijn in Leersum.
Uiteindelijk 220km gereden meteen gemiddelde snelheid van net 27km/u. Dan trap ik als ‘oudje’ gemiddeld bijna 2.7W/kg gedurende 8 uur. Wat DDX op die afstanden aan vermogen wegtrapt, pfffff….
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Tussen de andere activiteiten vanmorgen en wat straks op de planning staat een paar uurtje in de buurt wezen spelen en wat nieuwe weggetjes geprobeerd. Alles in de hoek Gouda, Rotterdam, Den Haag.
Herstel voer
Herstel voer
Laatst gewijzigd door Gastheerg op 14 jul 2021 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben nog nieuw op de forum, maar heb vandaag een belangrijk ritje gedaan: eerste keer 100 km in one go. Maar kon ook "eerste ritje onder stortregen", "waar ligt in hemelsnaam Hoek van Holland" of "mijn rug wilde na 70 km al stoppen" heten. Ben wel ontzettend trots op mezelf.
https://www.strava.com/activities/5609831002
https://www.strava.com/activities/5609831002
je had eigenlijk langs de waterweg nog een stukkie verder naar het westen moeten fietsen. Je bent wel langs het dorp hvh gereden, maar je bent niet echt op de hoek van holland geweest (strand waar het fietspad door de duinen begint)
Maar mooi werk!! ik was er vanochtend met die regen na 70 km meer dan klaar mee. Hadden we even niet op gerekend.
Zou trouwens zo maar kunnen dat we elkaar gekruist hebben vanochtend.
En die snelheid (waar je in dat andere topic naar vroeg) gaat echt wel goed komen. Op veel segmentjes rijdt je al dik 25+ en zodra je de weg beter leert kennen en de langzame stukjes door de stad/dorpen weet te vermijden gaat je gemiddelde ook heel snel omhoog.
Anyway, mijn rit van vanochtend. Eindelijk (ook al reden we ook een paar keer verkeerd) een fatsoenlijke route door het westland gevonden.
Oh dat stuk! Ja, daar had ik precies afgeslagen, omdat er toen ik aankwam enorme traffic was. Stuk of drie verschillende fietsgroepen minstens, en met al die bochtjes dacht ik dat ik beter gewoon weer het veld in kan.je had eigenlijk langs de waterweg nog een stukkie verder naar het westen moeten fietsen. Je bent wel langs het dorp hvh gereden, maar je bent niet echt op de hoek van holland geweest (strand waar het fietspad door de duinen begint)
Je staat niet in mijn flyby lijst, maar ik weet niet of het bij jou geactiveerd is en/of het ritje "for everyone" was.Maar mooi werk!! ik was er vanochtend met die regen na 70 km meer dan klaar mee. Hadden we even niet op gerekend.
Zou trouwens zo maar kunnen dat we elkaar gekruist hebben vanochtend.
Ook heel netjes. Zeker met al dat regen erbij. Is er dan een manier om Den Haag om te fietsen zonder over all die tegeltjes te gaan?Anyway, mijn rit van vanochtend. Eindelijk (ook al reden we ook een paar keer verkeerd) een fatsoenlijke route door het westland gevonden.