Dat is netjes! Via de dealer of heb je rechtstreeks contact met giant gehad
Giant
Geen contact met Giant zelf gehad. Alles via de dealer waar ik het frame ook gekocht had.
Kwam deze tegen op youtube Propel 2021 modellen
2021 GIANT PROPEL ADVANCED PRO 0 DISC UNBOXING
2021 Propel Advanced 1 Disc
2021 propel Adv Sl 0
2021 GIANT PROPEL ADVANCED PRO 0 DISC UNBOXING
2021 Propel Advanced 1 Disc
2021 propel Adv Sl 0
-
- Forum-lid HC
Niet elke vernieuwing is een verbetering. Ik had een Propel SL disc en toen ik wat ruimte moest maken was het de eerste fiets die vertrok. De TCR disc reed beter en de Propel met velgremmen was voor gebruik in Nederland gewoon de betere keuze (ook een stukje lichter).
De cockpit stoorde men nog niet eens zozeer al zijn er betere oplossingen op de markt.
De cockpit stoorde men nog niet eens zozeer al zijn er betere oplossingen op de markt.
-
- Forum-lid
Ik kwam vandaag op youtube dit filmpje tegen over de nieuwe Giant Tcr 2021:
https://youtu.be/NfCJ9-_xaOg
Ik vind het een mooie fiets, ik snap alleen de keus van de bekabeling aan de voorkant van de fiets niet. Bij het oude model gaan de kabels netjes aan de voorkant van het frame erin. Bij het nieuwe 2021 model zie ik een stuk meer kabel. Iemand enig idee of dit een reden heeft ?
https://youtu.be/NfCJ9-_xaOg
Ik vind het een mooie fiets, ik snap alleen de keus van de bekabeling aan de voorkant van de fiets niet. Bij het oude model gaan de kabels netjes aan de voorkant van het frame erin. Bij het nieuwe 2021 model zie ik een stuk meer kabel. Iemand enig idee of dit een reden heeft ?
Giant TCR Advanced 1
Idd zeer rare keuze maar denk dat het komt omdat het frame zo identiek is tussen mechanische en elektronisch (plaats van di2 junction = plaats waar mechanische kabels binnekomen). Andere merken doen het al langer zo maar maakt wel dat mechanische modellen er zeer slordig uitzien ten opzichte van het vorige model.