Schone dames!
-
- Forum-lid
Heren,
wat mij opvalt is dat er tot nu toe, of ik moet er glad overheen gekeken hebben, geen enkele black sister tussen staat!
Hier en daar kom je wat aziatisch uitzienden meiden tegen, een paar latina's en dan hebben we 't wel gehad. De rest bestaat uit Anita's.
Hoe kan dat nou?
wat mij opvalt is dat er tot nu toe, of ik moet er glad overheen gekeken hebben, geen enkele black sister tussen staat!
Hier en daar kom je wat aziatisch uitzienden meiden tegen, een paar latina's en dan hebben we 't wel gehad. De rest bestaat uit Anita's.
Hoe kan dat nou?
Als het met de black brothers al tegenvalt op de racefiets hoe moet het dan gaan met de sisters?
Jonge vrouw met zwarte fiets:
-
- Forum-lid
farelli schreef:Als het met de black brothers al tegenvalt op de racefiets hoe moet het dan gaan met de sisters?
Maar eh, vooral blijven posten die foto's! Ook al hebben ze een beetje erg veel kleren aan.
Gevonden. Met racefiets. En derailleur.
Leuk lachend met kleren aan.
-
- Forum-lid
Eh, ze hoèven niet heel veel kleren aan hoor!
Less Is More zammazegge
Less Is More zammazegge
-
- Forum-lid
farelli schreef:Gevonden. Met racefiets. En derailleur.
Ketting veel te lang! Anders alles ok.
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
Kettting korter maar blank. Zonder fiets.
Overigens goedemorgen.
Overigens goedemorgen.
Het viel nogal mee. Had absoluut niet verwacht dat het niet zou mogen (want dan had ik 't niet gedaan).
Dame met zwart jurkje, geboeid met ketting, hand- en duimboeien. Geheel gekleed, van voren, geen bloot of gelaat. Louter buik/heuphoogte. Van Wikipedia!
Vond het wel een mooie verwijzing naar de andere kant van dit topic. De geketende vrouw.
Het zal de bondage an sich zijn geweest.
Dame met zwart jurkje, geboeid met ketting, hand- en duimboeien. Geheel gekleed, van voren, geen bloot of gelaat. Louter buik/heuphoogte. Van Wikipedia!
Vond het wel een mooie verwijzing naar de andere kant van dit topic. De geketende vrouw.
Het zal de bondage an sich zijn geweest.