Wat heb jij voor het laatst gekocht?
lange broek en winterhandschoenen
stefanw schreef:Het kan aan mij liggen Superstick maar ik vind je bijdrage aan sommige onderwerpen echt heel summier...
@Raphael, hebben ze er nog meer in maat 45?
@ superstick Lelijk? ach ken wel lelijker.....en ja, zitten geweldig
@ stefanw: ik was er om 10u. ze hadden wit, in 44 en 45 verder nog enkele black en brons en wit met zwarte band in midden
kortom, niet heel veel, alles bij elkaar denk ik 12 paar? en het leek hard te gaan, dus hoop dat je geluk hebt.
- Superstick
- Forum-lid
Tja, zit op mijn werk overdag hè, dus ik heb ook niet zoveel tijd. Beetje onschuldig etteren, sorry hoor, dat soort buien heb ik soms.stefanw schreef:Het kan aan mij liggen Superstick maar ik vind je bijdrage aan sommige onderwerpen echt heel summier...
Misschien ben ik gewoon jaloers omdat ik enkel een paar afgetrapte agu's heb.
-
- Forum-lid
Vandaag een prachtige semi impuls aankoop. Een Go Pro HD Hero camera bij EP Bike. Moest een setje gerepareerde wielen ophalen en kon 'm niet laten liggen.
Binnenkort maar eens wat leuke projecten gaan verzinnen om goed beeldmateriaal te kunnen leveren.
Binnenkort maar eens wat leuke projecten gaan verzinnen om goed beeldmateriaal te kunnen leveren.
-
- Forum-lid
bottecchia schreef:
Volpiano schijnt prachtig te zijn... Vooral in februari / maart. Ik heb ook sinds een paar weken ook een GoPro, via Bikeparts4u
Waarschijnlijk heb ik volgend jaar ook een GoPro en dan kunnen we met meerdere camera's de Retro Ronde van Vlaanderen en de L'Eroica vastleggen en er een mooie film van te maken.bottecchia schreef:Vandaag een prachtige semi impuls aankoop. Een Go Pro HD Hero camera bij EP Bike. Moest een setje gerepareerde wielen ophalen en kon 'm niet laten liggen.
Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen
-
- Forum-lid
Vandaag een Sram Force groep...
mavic (zwart/wit) pro road race schoenen. Ik was erg sceptisch in eerste instantie omdat het zeer lichte schoentjes zijn. Maar ze zaten als warme sloffen om mijn voeten. Heb ik nog nooit gevoeld bij raceschoenen........ben benieuwd dus in de praktijk
tacx flow voor maar 230 euro?
als ik op de site kijk kost deze 280 euro.
http://www.futurumshop.nl/product/6119- ... 2200.phtml" onclick="window.open(this.href);return false;
als ik op de site kijk kost deze 280 euro.
http://www.futurumshop.nl/product/6119- ... 2200.phtml" onclick="window.open(this.href);return false;
sigma hartslag band
(zaterdag ophalen, Hopmans BOZ)
tacx flow multiplayer
tacx trainingsmat
tacx trainingsband
(zaterdag ophalen, Hopmans BOZ)
tacx flow multiplayer
tacx trainingsmat
tacx trainingsband
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX