Bianchi
-
- Forum-lid
Combinatie van Belkin-groen en celeste is niet echt geslaagd naar mijn mening.
- boswielrenner
- Forum-lid
precies. je kan er zo weinig van zeggen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
De kleurenmix vind ik niet eens zo heel slecht. Ik had hier eerder een puristische opmerking over de mix van een Italiaanse fiets en een shimano groep verwacht ...
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Wanneer je heel kritisch gaat kijken, kan het ook nog een slecht uitgevoerde Photoshop actie zijn....
- Supergrover
- Forum-lid HC
Volgens de framesticker is het de 2014(test) fiets van David Tanner?? Dat zou het Speci-zadel kunnen verklaren.....
Aparte kleurcombi idd op het frame, dat belooft niet veel goed voor de shirts....
Had dan een zwart frame genomen met wat subtiele Belkinlogo's.
Aparte kleurcombi idd op het frame, dat belooft niet veel goed voor de shirts....
Had dan een zwart frame genomen met wat subtiele Belkinlogo's.
- Supergrover
- Forum-lid HC
En men is ook weer terug bij Tacx zo te zien of is dit nog een 2013 Saxo verplichting van David Tanner?
-
- Forum-lid
Zit mij al enige tijd te verlekkeren op verschillende Bianchi's, en terwijl ik eigenlijk er niet eens naar op zoek was, spotte ik deze.
http://www.johnknoops.nl/bikes/occasion ... e-715.html
De maat lijkt voor mij goed te zijn (kennis van mij heeft een Bianchi met dezelfde framemaat, en daar paste ik op als gegoten).
Had begrepen dat het wel het simpelste frame is, maar de afmontage is voor mij prima, en meer dan zat.
Kunnen jullie hier iets over zeggen?
Alvast bedankt!
http://www.johnknoops.nl/bikes/occasion ... e-715.html
De maat lijkt voor mij goed te zijn (kennis van mij heeft een Bianchi met dezelfde framemaat, en daar paste ik op als gegoten).
Had begrepen dat het wel het simpelste frame is, maar de afmontage is voor mij prima, en meer dan zat.
Kunnen jullie hier iets over zeggen?
Alvast bedankt!
-
- Forum-lid
Belkin/Blanco is toch nooit weg geweest van tacx? Die hebben volgens mij ook dit hele seizoen met tacx bidonhouders en bidons gereden.supergrover1 schreef:En men is ook weer terug bij Tacx zo te zien of is dit nog een 2013 Saxo verplichting van David Tanner?
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
- Supergrover
- Forum-lid HC
Je hebt gelijk Thom, was ff in de war met Bianchi zelf, die gebruikten Elite....thomwittendorp schreef:Belkin/Blanco is toch nooit weg geweest van tacx? Die hebben volgens mij ook dit hele seizoen met tacx bidonhouders en bidons gereden.supergrover1 schreef:En men is ook weer terug bij Tacx zo te zien of is dit nog een 2013 Saxo verplichting van David Tanner?
wel gebruikt men de Tao ipv de eerder gebruikte Uma