Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
-
- Forum-lid
Ik vind dat ook heel prijzig voor een bandje. Ze zijn wel sterk en duurzaam, maar toch. Ik gebruik tegenwoordig de gewone Conti grand prix. Ik rijd daarmee ook slechts zelden lek en ze gaan ook heel lang mee. Ik zie wel dat die niet in 32mm te krijgen zijn, dus als ze echt zo breed moeten zijn schiet je hier niet zo veel mee op.
Ik zoek een beetje een lastige combinatie. Op mijn cx waar ik ook veel woon werk rij, maar in deze jaargetijden ook mijn winter clubrit (tussen de gewone race fietsen met gp4k) wil ik tijdens de w-w iets met hele goede anti lek. Maar tijdens andere ritten vlot lopende bandjes.
Ik heb nog een apart setje velgen waar ik iets van cx bandjes op heb liggen om af en toe eens 30-50km beetje onverhard te gaan...
Ik heb nog een apart setje velgen waar ik iets van cx bandjes op heb liggen om af en toe eens 30-50km beetje onverhard te gaan...
Dat is al een prima prijs. Heb ze nog niet echt lager gezien(35 euro is het minimum).Ik rijd er al jaren op(28mm versie).
Met gratis verzenden erbij, zit je echt goed.
Tip>En kijk eens op aliexpress voor een Garmin 200.Misschien wat een oud model maar wel een koopje.( als je een wat ouder type niet erg vindt)..
Kost daar hooguit 45 euro.
Koop je er een mount bij voor een klein bedrag(of soms in een pakket) en je bent klaar.
of een Bryton 310 voor wat meer.(65 euro ongeveer).
-
- Forum-lid
Ik ben op zoek naar een Sigma Rox 11.0 gps set (incl sensoren).
Goedkoopste lijkt Bike24.de voor €194,99 (wel €5,95 verzendkosten).
Bij Rose.nl ook €202 (incl verzenden)
Iemand een lagere prijs?
Iemand een lagere prijs?
- triumph_st
- Forum-lid
https://www.bol.com/nl/p/sigma-rox-gps- ... 0065486395bicycle bandit schreef: ↑31 jan 2018 21:39 Ik ben op zoek naar een Sigma Rox 11.0 gps set (incl sensoren).
Iemand een lagere prijs?
-
- Forum-lid
He Triumph_st, bedankt voor je reactie. Helaas, is dat alleen de basisvariant zonder sensoren.
hoi,
Ik ben van plan om nieuwe dura ace SPD SL en Shimano S-phyre schoenen te gaan kopen. Maar door de prijs is het toch interessant om op koopjes te jagen als die er zijn.
Weet iemand toevallig waar je dit voor een leuke / minder hoge prijs kunt kopen?
groeten,
Rob
Ik ben van plan om nieuwe dura ace SPD SL en Shimano S-phyre schoenen te gaan kopen. Maar door de prijs is het toch interessant om op koopjes te jagen als die er zijn.
Weet iemand toevallig waar je dit voor een leuke / minder hoge prijs kunt kopen?
groeten,
Rob
Ultegra's 8000 met standaard as bij Wiggle € 117,-
DA9100 met 4mm langere as € 161 bij Pro bike kit in de UK
Shimano S Phyre bij Bikester € 249, - slechts enkele maten nog leverbaar.
DA9100 met 4mm langere as € 161 bij Pro bike kit in de UK
Shimano S Phyre bij Bikester € 249, - slechts enkele maten nog leverbaar.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Bij Van Eyck Sport 649 https://www.vaneycksport.com/nl/fietson ... epset.html