Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.
-
masterb
- Forum-lid
masterb
12 jul 2010 22:49
DarkDriver schreef:Master B schreef:Het is ook gewoon chroom kleurig
and that's it. Echt speciaal is het misschien niet, dan was de Anti Freeze misschien nog wel de meest apparte. Op de foto komt het idd niet helemaal over. De foto's van cyclingnews geven een veel betere indicatie.
De Jade gaat er ook uit, Fire staat em waarschijnlijk beter. Polished aluminum komt heel dicht in de buurt, dus als het puur om de kleur gaat raad ik die aan. Dat scheelt aanzienlijk in de prijs.
bestaat de kans niet dat de de lak van de chrome gaat afpellen door het versteken van lenzen zoals met de polished aluminium?
Volgens mij is het wisselen van de lenzen geen probleem. De lak zit in tegen stelling tot veel andere FMJ kleuren ook geheel onder de pootjes. Vaak zit daar namelijk een plekje zonder lak. Maar ik ben er niet helemaal zeker van en ik hou de Fire Iridium er voorlopig ook maar in. Maar met een Jawbone hoef je nergens bang voor te zijn hoor.
Met die BMX array kun je trouwens leuke dingen doen. Het chrome frame heb ik nu met een Fire Iridium en gele earsocks en de atomic orange heb ik nu met paarse earsocks een de Violet Iridium, ze zien er echt super tof uit. Ik zal proberen er een keer een goede foto van de schieten.
-
timsen
- Forum-lid
timsen
14 jul 2010 15:40
Heren en Dames,
Vraagje:
Ik ben opzoek naar één van de volgende radars:
Team Orange
Polished White
Retina Burn
Heb jij een van deze liggen en wil je ervan af? Laat het me dan even weten.
Ps. Mag complete bril zijn maar ook los frame.
-
darkdriver
- Forum-lid
darkdriver
14 jul 2010 19:22
die retina zal je niet meer vinden enkel in XL
-
aristos
- Forum-lid
aristos
14 jul 2010 19:44
jlve schreef:
Het makkelijkst is om de poot even uit het scharnier te halen dan hoef je niet zo ver te schuiven met dat rubbertje, en hoef je niet over het brede platte stuk.
Hoe haal je zo een poot uit het scharnier? Ik ben bang dat ik hem dan afbreek....
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
-
jlve
- Forum-lid
jlve
14 jul 2010 20:47
Aristos schreef:jlve schreef:
Het makkelijkst is om de poot even uit het scharnier te halen dan hoef je niet zo ver te schuiven met dat rubbertje, en hoef je niet over het brede platte stuk.
Hoe haal je zo een poot uit het scharnier? Ik ben bang dat ik hem dan afbreek....
Niet zomaar kapot te krijgen hoor, is best eng maar goed te doen.
-
madhill
- Forum-lid
madhill
14 jul 2010 21:07
Zou het niet durven hoor met zo een dure bril
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra
-
thomwittendorp
- Forum-lid
thomwittendorp
14 jul 2010 21:11
jongens bij mij op de club zeiden ook dat oakley's er ook opgemaakt zijn om tot een bepaalde hoeveelheid kracht door bijvoorbeeld een valpartij moeten kunnen absorberen en daarom die pootjes ook makkelijk er afkunnen gaan
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
-
wilcoelskamp
- Forum-lid
wilcoelskamp
14 jul 2010 21:59
Ik heb vandaag deze besteld bij Steptoes. En simpele Radar, maar dit is de 1e Oakley en kan qua stylen heb ik nog genoeg keuze.
Ik ben nog wel op zoek naar een G26 (Jade) of G30 Black Irridium beide Path lensen. Prijs moet aanvaardbaar zijn.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
-
kxlight
- Forum-lid HC
kxlight
14 jul 2010 22:23
wilcoelskamp schreef:Ik heb vandaag deze besteld bij Steptoes. En simpele Radar, maar dit is de 1e Oakley en kan qua stylen heb ik nog genoeg keuze.
Ik ben nog wel op zoek naar een G26 (Jade) of G30 Black Irridium beide Path lensen. Prijs moet aanvaardbaar zijn.
... wel een heel fraaie. Super combi dat witte frame met fire iridium en witte earsocks. Top!
-
darkdriver
- Forum-lid
darkdriver
15 jul 2010 00:53
thomwittendorp schreef:jongens bij mij op de club zeiden ook dat oakley's er ook opgemaakt zijn om tot een bepaalde hoeveelheid kracht door bijvoorbeeld een valpartij moeten kunnen absorberen en daarom die pootjes ook makkelijk er afkunnen gaan
ik heb wel al een radar gebroken toen die tijdens een valpartij gewoon op de grond viel
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
DeletedUser02
15 jul 2010 13:36
DarkDriver schreef:thomwittendorp schreef:jongens bij mij op de club zeiden ook dat oakley's er ook opgemaakt zijn om tot een bepaalde hoeveelheid kracht door bijvoorbeeld een valpartij moeten kunnen absorberen en daarom die pootjes ook makkelijk er afkunnen gaan
ik heb wel al een radar gebroken toen die tijdens een valpartij gewoon op de grond viel
Heeft Oakley niet een crash replacement o.i.d? Het lijkt me dat ze juist adverteren met de veiligste fiets/schaats/schietbrillen. Bij helmen en wielen zit ook bij de betere merken een crash replacement garantie (Voor 50% van het aankoopbedrag een nieuwe bril).
-
marten
- Forum-lid
marten
15 jul 2010 16:29
Iemand een id waar ik een Blue Iridium Path lens kan vinden?