Giant
Door Corona zat er wat vertraging in de levering, maar eindelijk een ritje kunnen maken op mijn nieuwe aanwinst. Ondanks de wind gisteren, heerlijk kunnen fietsen.
Prachtfiets, alleen jammer dat ze op de nieuwe modellen het afgrijselijke cockpit hebben overgenomen van de Propel.
Ben er ook erg blij mee.
Ik snap dat niet iedereen fan is van de cockpit (net zoals sommigen wellicht een probleem hebben met de spacers ). Persoonlijk vind ik de cockpit juist wel mooi, dus dat was voor mij geen minpunt.
2021 niet meer.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Ik ben even langs de Giant dealer geweest.
Die hebben ingelogd op de portal. Van de Defy komt de Ultegra Di2 versie (met powermeter) naar Nederland. Het echte topmodel krijgt Sram Red.
Die hebben ingelogd op de portal. Van de Defy komt de Ultegra Di2 versie (met powermeter) naar Nederland. Het echte topmodel krijgt Sram Red.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
-
- Forum-lid
Ik heb mooie giant propel advanced pro 1 disc gezien in de maat m/l . (Laatste maat) Volgens de leverancier zou deze voor mij zeer geschikt zijn.. (beter als een maat L), Ik rijdt een giant tcr 1 compositie uit 2013 in maat L. Hiervoor destijds opgemeten (zie bijlage) en deze zit prima...
Ik ben 186, bbl 90
Graag jullie mening/advies
Groet
nou... ik had een Propel 2017 m/l, en bij de meting was mijn binnenbeenlengte ruim 92cm. ik ben rond de 185cm. altijd heerlijk op gereden.
daarna een tcr m/l gekocht en zit daar ook prima op.
(ik heb het idee dat mijn bbl wat minder is dan de gemeten 92+.
zadel staat inmiddels op 81cm (stond daarvoor hoger, maar durfde er nog niet al teveel af te zagen. onlangs nog een cm gezakt en zit nu prima).
daarna een tcr m/l gekocht en zit daar ook prima op.
(ik heb het idee dat mijn bbl wat minder is dan de gemeten 92+.
zadel staat inmiddels op 81cm (stond daarvoor hoger, maar durfde er nog niet al teveel af te zagen. onlangs nog een cm gezakt en zit nu prima).
tcr advanced sl 1
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl
-
- Forum-lid
bedankt voor de reacties, ben er alleen nog niet uit