Specialized
In de menukeuze HELP wordt je e.e.a. uitgelegd hoe en wat.
http://www.fiets.nl/forum/faq.php#f3r3
Als je bij iemand met een geplaatste foto kiest voor de optie 'CITEER' dwz reageer op zijn/haar bericht krijg je de details te zien. Veel succes.
http://www.fiets.nl/forum/faq.php#f3r3
Als je bij iemand met een geplaatste foto kiest voor de optie 'CITEER' dwz reageer op zijn/haar bericht krijg je de details te zien. Veel succes.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Specialized S-works Tarmac Etap
Specialized Crux X1
Specialized Crux X1
-
- Forum-lid HC
Voorlopig project black (zoals gebruikelijk bij Specialized) en bij dit frame is het bracket volgens mij nog hetzelfde (ook daar verwacht ik flinke veranderingen) dus denk ik dat ze een oplossing voor de zakkende zadelpen (is de sl4 redelijk berucht voor) aan het zoeken zijn voor het volgende model. SL5 zou na 4 jaar (voor 2015) idd wel logisch zijn.
Specialized S-works Tarmac Etap
Specialized Crux X1
Specialized Crux X1
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Hier nog een mooie en kloppende Tarmac, wat zijn ze toch gaaf...
-
- Forum-lid
Hallo heren en mischien wel dames.
Ik ben vandaag bij mijn specialized dealer geweest en heb even staan kijken bij de tarmac en de venge beide erg mooie fietsen. Nu was het erg druk op zaterdag en de parkeer meter gunde mij geen tijd om even te wachten en wat vragen te stellen dus dan maar hier. Wat zijn de grote verschillen op uiterlijk na tussen een venge en een tarmac want ik vind die beide erg mooie fietsen.
Ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen.
Gr randy
Ik ben vandaag bij mijn specialized dealer geweest en heb even staan kijken bij de tarmac en de venge beide erg mooie fietsen. Nu was het erg druk op zaterdag en de parkeer meter gunde mij geen tijd om even te wachten en wat vragen te stellen dus dan maar hier. Wat zijn de grote verschillen op uiterlijk na tussen een venge en een tarmac want ik vind die beide erg mooie fietsen.
Ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen.
Gr randy
-
- Forum-lid HC
Als het je enige fiets is en je wilt er ook de bergen mee in dan is de Tarmac de betere keuze.
Voor heel hard rechtdoor op mooi asfalt is de Venge beter maar wel minder veelzijdig (wat niet wil zeggen dat je er vrijwel alles mee kan).
Voor heel hard rechtdoor op mooi asfalt is de Venge beter maar wel minder veelzijdig (wat niet wil zeggen dat je er vrijwel alles mee kan).