Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
We zijn hier in Bilthoven toch al zeker een halve dag getuige van een wel heel bijzonder natuurfenomeen. Het is namelijk droog.
In de maand oktober hebben we hier overigens 218 mm regen gezien. Het gemiddelde voor deze maand ligt op 75.
In de maand oktober hebben we hier overigens 218 mm regen gezien. Het gemiddelde voor deze maand ligt op 75.
- thestudent
- Forum-lid HC
Morgen storm?
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid HC
Ja, dus ook morgen het nk tegenwind fietsen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zojuist langs Soest, Austerlitz en Zeist gereden. Veel plassen op de routes. Den Treek nog veel meer (maar dat is altijd zo).
-
- Forum-lid HC
De UHR routes als Amerongen en Leersum kunnen tegenwoordig echt veel hebben.
Maar er is amper meer iets vlak en veel zandgrond.
Opzich met slecht weer fijn, maar twee weken droog en het is al aan de mulle kant.
Maar er is amper meer iets vlak en veel zandgrond.
Opzich met slecht weer fijn, maar twee weken droog en het is al aan de mulle kant.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wordt het al bijna voorjaar? Na die recordnatte oktober en voorlopig ook de komende weken slechte november heb ik het al wel weer gehad met die herfst en winter.
Less is bore
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
NK Tegenwindfietsen is afgelast vanwege het slechte weer....
Nou moest ik deze editie onverhoopt missen, maar tis een beetje schrale troost. Toen ik net op omroep zeeland die mensen zag kleumen bij de containers bij de start kreeg ik helemaal de vibes... Balen voor organisatie en de deelnemers...
Nou moest ik deze editie onverhoopt missen, maar tis een beetje schrale troost. Toen ik net op omroep zeeland die mensen zag kleumen bij de containers bij de start kreeg ik helemaal de vibes... Balen voor organisatie en de deelnemers...
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Is dat een Speld - melding?depoldertoerist schreef: ↑02 nov 2023 12:25 NK Tegenwindfietsen is afgelast vanwege het slechte weer....
Niet zijken maar reiden !
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
zou je denken... maar wat ik begreep zojuist is dat er windstoten zijn die dusdanig zijn dat mende veiligheid van de deelnemers niet kan garanderen en deze nemen in kracht toe...
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
-
- Forum-lid
Volgens mij is het 2 jaar geleden ook afgelast wegens te heftige windstoten. Ook sneu als je deelnemers uit de Oosterschelde moet vissen.