Bianchi
Bwah, ik zou hem nu zelf niet meteen willen kopen (vind die Oltre sowieso niet mooi), maar ik heb in mijn leven al lelijkere kleurcombinaties gezien: samen met dat dominerende zwart kan ik het wel hebben eigenlijk... In elk geval geen reden om me druk te maken.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Wat mij betreft is dit toch wel de mooiste fiets die de laatste jaren in het profpeloton heeft meegereden. Ik vind de Sempre sowieso (veel) knapper dan de Oltre, en de kleurstelling voor het komend seizoen in combinatie met campagnolo is helemaal top!timo2.0 schreef:De 2014 teamfiets van 2014 Team Androni Giocattoli. Die snappen hoe een Bianchi moet ogen...
Wat een verademing tussen al die eenheidsworst van Specialized, Trek, Cervélo, Pinarello....
Maar ik ben natuurlijk niet onbevooroordeeld
-
- Forum-lid
Als we dan toch gaan muggenziften: Misschien stonden Campagnolo Bora's in 80mm uitvoering samen met een Campagnolo crankstel en Deda componenten nog mooier in deze fiets
Nee joh, da's gewoon een objectief feit!kobro schreef:Ik vind de fietsen van Androni Giocattoli dan wel veeeel mooier dan die van Belkin
Maar dat is dan weer mijn mening
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Als iemand het daar niet mee eens is zal dat de uitzondering zijn die de regel bevestigt.kobro schreef:Ik vind de fietsen van Androni Giocattoli dan wel veeeel mooier dan die van Belkin
Maar dat is dan weer mijn mening
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Italia_david
- Forum-lid
idd lekker retro weer.. toch snap ik dan weer niet die rode Visions... die hadden ook wel in Celeste gemogen wat mij betreft.timo2.0 schreef:De 2014 teamfiets van 2014 Team Androni Giocattoli. Die snappen hoe een Bianchi moet ogen...
Vorig jaar hebben ze ook al op de Sempre pro gereden dus dit was wel te verwachten.Bericht door Sebo » 23 dec 2013 19:09
+1
Ik had alleen niet verwacht dat ze met de Sempre zouden aantreden
#passioneceleste #ridebianchi
- Italia_david
- Forum-lid
vandaag met Laurens ten Dam en Jetse Bol een X-mas Twitterride gereden.
de nieuwe oltre's xr2 van belkin zien er echt strak uit.. het tenue van Santini is gewoon belkin groen.... maar dan ook echt groen.
Top dag gehad met deze heren...
op de facebookpage van laurens ten dam staan wat foto's.
de nieuwe oltre's xr2 van belkin zien er echt strak uit.. het tenue van Santini is gewoon belkin groen.... maar dan ook echt groen.
Top dag gehad met deze heren...
op de facebookpage van laurens ten dam staan wat foto's.
#passioneceleste #ridebianchi