Scott
- Wolfhound32
- Forum-lid
Wil ik net zeggen. Ik vind daarom die BMC's ook zo spuuglelijk.scottpch schreef:Tevens vind ik zo'n laag aangezette achtervork niet mijn ding, een hype die meer framebouwers al toegepast hebben.
M'n Cervelo S3 en ook m'n Foil zijn al aero genoeg wanneer je de testen van Tour bekijkt, alleen de S5 van Cervelo steekt er bovenuit.
En die ziet er al niet uit, naar mijn bescheiden mening.....
- Forum-lid HC
Wat dacht je van de Canyon Aeroad, Merida Reacto, Giant Propel, Pinarello F8, Cervelo S5?
Voor mij vallen alle fietsen met de achterrem onder het bracket en de lage aanzet van de achtervork bij voorbaat al af!
Gelukkig wordt de keuze zo wel makkelijker.....
Voor mij vallen alle fietsen met de achterrem onder het bracket en de lage aanzet van de achtervork bij voorbaat al af!
Gelukkig wordt de keuze zo wel makkelijker.....
-
- Forum-lid HC
Wat hebben die "racefietsers" toch allemaal met die achterrem?
De laatste stuiptrekking van de velgrem zullen we maar zeggen.
Het maakt mij niet uit waar ze hem monteren. Voor de rest lijkt het er afgezien van de achtervork vrijwel gelijk uit te zien. Eerst maar eens in andere kleurstellingen zien.
Ik heb persoonlijk de meeste problemen met stuur en stuurpen uit 1 stuk. je kan het niet stellen en als je twijfelt tussen een cm meer of minder wordt het een duur grapje.
De huidige blijft iig mooi.
De laatste stuiptrekking van de velgrem zullen we maar zeggen.
Het maakt mij niet uit waar ze hem monteren. Voor de rest lijkt het er afgezien van de achtervork vrijwel gelijk uit te zien. Eerst maar eens in andere kleurstellingen zien.
Ik heb persoonlijk de meeste problemen met stuur en stuurpen uit 1 stuk. je kan het niet stellen en als je twijfelt tussen een cm meer of minder wordt het een duur grapje.
De huidige blijft iig mooi.
Dat is smaak, maar hij is schitterend, het een sluit het ander niet. Erg veel mooie fietsen die zijn uitgekomen voor 2016.geertjeb schreef:Wat een PRACHTIGE FIETS, vele malen mooier dan Canyon of Rose. Ik bezit zelf een Rose Xeon CW die er opzich ook wel strak uitziet, maar het blijft een Rose....
Enkel hier de achterrem.....jammer.
- Japierossi
- Forum-lid
zo te zien niet.....sjoerdth schreef:Ik word er ook warm van. Gebruiken ze hem deze TdF al? Ben dan namelijk benieuwd of de pro's ook met die integrated bars rijden, die zijn daar meestal niet zo dol op.