Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Nieuwe 9 speed KMC ketting.
Komende zaterdag om een nieuwe fietsbril. De Rudy Project Kerosene is na 11 jaar wel aan vervanging toe.
Omdat de RP's voor brildragers toch wel erg duur worden ga ik voor de BBB.....wit met blauwe lenzen. Vind ik echt prachtig.
Marc
Komende zaterdag om een nieuwe fietsbril. De Rudy Project Kerosene is na 11 jaar wel aan vervanging toe.
Omdat de RP's voor brildragers toch wel erg duur worden ga ik voor de BBB.....wit met blauwe lenzen. Vind ik echt prachtig.
Marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Vandaag eindelijk toch maar eens een helmpje gekocht, na wat passen en meten is het de Bell Sweep geworden!
Heb er ook maar gelijk een warm mutsje van Castelli bij gekocht!!
Heb er ook maar gelijk een warm mutsje van Castelli bij gekocht!!
Ik heb besteld:
2x Schwalbe Ultremo ZX
3x Bontrager binnenband 80mm ventiel(voor komende bestelling)
2x 10sp KMC gold ketting(1x MTB en 1x Race)
1x 11-23 shimano cassette.
En ergens anders morgen bestelling afronden voor een setje 50mm carbon wielset voor draadbandjes
2x Schwalbe Ultremo ZX
3x Bontrager binnenband 80mm ventiel(voor komende bestelling)
2x 10sp KMC gold ketting(1x MTB en 1x Race)
1x 11-23 shimano cassette.
En ergens anders morgen bestelling afronden voor een setje 50mm carbon wielset voor draadbandjes
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
+1 voor de goede smaak.timo2.0 schreef:M'n oude 32-gaats Campagnolo Record naven en pas aangeschafte Mavic Open Pro Ceramic velgen met DT Comp spaken tot een bombproof, klassiek setje laten spaken.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
't Is te hopen dat de remvlakken goed blijven, laatste jaren veel klachten gelezen over loslatende coating.
Omdat mijn oude atb eigenlijk aan vervanging toe was toch maar besloten om een nieuwe te kopen.
Dus het is een Merida Mats 300 geworden eigenlijk 1 van de goedkoopste modellen .
Maar ik heb ervaren dat het crossen in de winter vele malen duurder is dan met je racerd in de zomer dusssssssssssvandaar
Dus het is een Merida Mats 300 geworden eigenlijk 1 van de goedkoopste modellen .
Maar ik heb ervaren dat het crossen in de winter vele malen duurder is dan met je racerd in de zomer dusssssssssssvandaar
cornelli racing cycles Uden