Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
-
- Forum-lid HC
https://www.cyclestore.co.uk/productDet ... oryID=1112
De buy one, get one half price actie op Specialized banden geldt nog steeds. Onder andere de S-Works Turbo 2Bliss (alleen in 28c beschikbaar) is wel een top band en met deze actie voor zo'n €55,- voor een set thuisbezorgd. Koopje!
Ze hebben ook nog wel de Roubaix (30c) en gewone Specialized Pro banden.
Een andere favoriet mochten bovenstaande te breed zijn is de Schwalbe Pro One. Die is vaak wel ergens voor €32.50 p/s verkrijgbaar.
Ik ben op zoek naar een kortingscode van futurumshop (coupon €20 - €25) voor de aanschaf van een assos EVO short zodat deze bij hen veruit het best geprijsd staat! Nu van 180 naar 130 EUR!
Dus als er iemand is met een kortingsbon die deze zelf niet gaat verzilveren, je zou er mij alvast een groot plezier mee doen (PM)!
mvg,
Wiedse
Dus als er iemand is met een kortingsbon die deze zelf niet gaat verzilveren, je zou er mij alvast een groot plezier mee doen (PM)!
mvg,
Wiedse
It's just a hill - Get over it
Specialized S-works Turbo 2bliss Ready 700 X 28c: gaan die lang mee?ypuh schreef: ↑23 jun 2018 20:36https://www.cyclestore.co.uk/productDet ... oryID=1112
De buy one, get one half price actie op Specialized banden geldt nog steeds. Onder andere de S-Works Turbo 2Bliss (alleen in 28c beschikbaar) is wel een top band en met deze actie voor zo'n €55,- voor een set thuisbezorgd. Koopje!
Een andere favoriet mochten bovenstaande te breed zijn is de Schwalbe Pro One. Die is vaak wel ergens voor €32.50 p/s verkrijgbaar.
Schwalbe Pro One: waar vind je die aan deze prijs...?
momenteel rijd ik met de Giant gavia race 1: eigenlijk een super bandje .
mouse schreef: ↑06 jul 2018 18:10Specialized S-works Turbo 2bliss Ready 700 X 28c: gaan die lang mee?ypuh schreef: ↑23 jun 2018 20:36https://www.cyclestore.co.uk/productDet ... oryID=1112
Schwalbe Pro One: waar vind je die aan deze prijs...?
momenteel rijd ik met de Giant gavia race 1: eigenlijk een super bandje .
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Te laat, want als je meteen had gereageerd had je de set voor € 60,00.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Ik ben op zoek naar de goedkoopste wahoo kickr 2017. Ik zie deze staan bij Futurum voor 899 EUR. ik vind hem nieuw nergens goedkoper & zou deze willen aanschaffen. iemand toevallig nog een kortingscode 10 - 25eur die hij/zij niet gaat verzilveren? Je zou er mij een groot plezier mee doen
It's just a hill - Get over it
Weet iemand een goedkoop adres voor Shimano Dura-Ace R9100 pedalen waar ze ecocheques accepteren? Bij Van Eyck staan ze voor 212 terwijl ze bij Mantel etc. voor 170 staan.