Pinarello
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Er is een forumlid dat een paar jaar geleden 9 maanden op een DeRosa heeft gewacht. Paar maanden heeft hij ervan kunnen genieten en toen moest ie terug voor garantie en duurde het weer maanden...
Ik zou 't wel weten en had de bestelling al lang geannuleerd.
Ik zou 't wel weten en had de bestelling al lang geannuleerd.
-
- Forum-lid HC
Turbo66 schreef:
+4 Al:). En technisch gezien welk frame is nu beter ? Dogma is zeer herkenbaar met zijn unieke stijl en onda voor - en achtervork en 60k carbon tegenover het strakke frame en Fact carbon methode van Specialized ...
Ik denk dat beide frame's weinig voor elkaar onderdoen, rijeigenschappen zijn misschien nog wel iets verschillend t.o.v. elkaar.
Technisch gezien zijn het allebei goede frame's, ieder op zijn eigen manier.
In dit geval zou ik gewoon gaan voor het frame wat het best past qua geometrie en wat jezelf het mooist vind.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Een SL3 moet je prijstechnisch vergelijken met een FP7, een Dogma is 12-1300€ duurder dan een SL3 frame dus de Dogma zou van betere kwaliteit moeten zijn al zeg ik niet dat het daarom zo is. Ik heb zelf een Tarmac Pro 2010 gereden en heb het frame omgeruild tegen een Pina FP7. De Tarmac was technisch prima, gewoon een heel goede fiets maar de FP7 rijdt gewoon fantastisch en is daarnaast ook nog bloedmooi en Specialized zijn imo géén eyecatchers.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
+1 . Zeker met bora's is dit zowat de meest geile fiets op de markt, maar ik zou 'm nooit kopen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, van een afstand zie je toch niet of het DA of Ult is?
Na het aanschaffen van die dure Dogma was het geld op denk ik
Na het aanschaffen van die dure Dogma was het geld op denk ik
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind het nog steeds niks. Alleen bij de Dogma zitten een paar fraaie schemas (blue en white).
Less is bore