Project: DANV 1407
tja, dat is ook wat ik denk.. Op de foto's lijken de spaken niet echt heel tof afgewerkt maar ja, de prijs is er ook wel een beetje na.
En als je handig bent en de spaken gaan knappen kun je opzich best voor een paar tientjes de wielen opnieuw vlechten, of je laat het doen maar dan word het weer kostbaarder...
Mits de velgen naar tevredenheid zijn natuurlijk!
En als je handig bent en de spaken gaan knappen kun je opzich best voor een paar tientjes de wielen opnieuw vlechten, of je laat het doen maar dan word het weer kostbaarder...
Mits de velgen naar tevredenheid zijn natuurlijk!
mijn Flickr
danny1407 schreef:Yep, hier ook....23 euro en een paar cent.
Deze week ook een pakketje Sram ontvangen uit de US.
Daar stond wel gewoon eerlijk de waarde op.
Even uit m'n hoofd.....
Sram 500 TT shifters US$ 36,00
Sram Rival remklauw US$ 69,00
Sram Rival voorderrie US$ 29,00
Daar kwam 35 euro bij aan inklaring en BTW.
Al met al nog een redelijke deal, maar reken jezelf niet rijk!
Bij welke winkel heb je die gekocht?
Twitter: @rbruijns
rbr schreef:danny1407 schreef:Yep, hier ook....23 euro en een paar cent.
Deze week ook een pakketje Sram ontvangen uit de US.
Daar stond wel gewoon eerlijk de waarde op.
Even uit m'n hoofd.....
Sram 500 TT shifters US$ 36,00
Sram Rival remklauw US$ 69,00
Sram Rival voorderrie US$ 29,00
Daar kwam 35 euro bij aan inklaring en BTW.
Al met al nog een redelijke deal, maar reken jezelf niet rijk!
Bij welke winkel heb je die gekocht?
eBay is my very best friend!
jaapieo schreef:Ik mis als ik eerlijk ben eigenlijk een Kuiper figuur in de discussie van de laatste 2 pagina's...
Wat denk jij ervan???
Een kok geeft zijn recept niet prijs, overigens heel terecht!
Ik weet absoluut niet waar Kuiper zijn wielen laat maken, maar hij heeft een fabriek gevonden waar de kwaliteit gewoon prima van is. (ga ik vanuit)
Hij loopt het risico en moet uiteraard voor brood op de plank zorgen.
Je koopt een paar setjes en gaat testen.
Als je een goeie fabrikant hebt en tevreden bent over de wielen, ga je groter afnemen.
Altijd zorgen dat je op voorraad hebt zodat je bij onverhoopte klachten uit je eigen voorraad kan ruilen.
Dan is de klant tevreden en ga je zelf in conclaaf met de fabrikant om een nieuw setje opgestuurd te krijgen. (tenzij je er eerder al duidelijke afspraken over gemaakt hebt)
Dat risico en het "voor financieren" moet je kunnen dragen en bereken je deels in je verkoopprijs. (logisch)
Andere optie.....als je echt groot inkoopt zit je waarschijnlijk flink onder de genoemde prijzen.
Gooi je de prijs minimaal over de kop voor verkoop.
Krijg je onverhoopt een setje terug, niet moeilijk doen, gewoon afschrijven en de container in.
Ook dat risico moet je incalculeren in je prijs. (ook logisch)
Zo zou ik het in ieder geval doen.
En ik vermoed zelf dat grote, met de door ons als geweldige garantie beschouwde merken het ook zo doen.
Heb je een defect, krijg je bijna zonder discussie een nieuw frame.
Je denkt: geweldig!.......maar waarschijnlijk heb je dat alang zelf betaald.
Haha ja, maar ik denk dat die fiets van jou niet echt financieel verantwoord te verkopen is met de werkuren die je erin hebt gestoken!
Wat mij het engste lijkt is de voorvork van die fiets, maar ik vond de carbon voorvork van mijn canyon in het begin ook eng dus dat zecht niks... (ik leef nog )
Wat mij het engste lijkt is de voorvork van die fiets, maar ik vond de carbon voorvork van mijn canyon in het begin ook eng dus dat zecht niks... (ik leef nog )
mijn Flickr