Over de wielersport en zijn beoefenaars.

"Theo Bos volgend jaar in wielerpeloton"

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 03 sep 2010 11:14

Ik denk dat Bos dat een beetje over zichzelf afroept door zijn "ik zal het eens gaan maken" houding. Een voeten-in-de-klei type als Geesink heeft dat veel minder.
Less is bore

richard1974
Forum-lid

Gebruikersavatar richard1974 03 sep 2010 12:24

Mischien heb je gelijk maar sprinters hebben sowieso meer branie dan anderen en ikdenk dat je pas over een jaar of twee een goed oordeel kunt geven.

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 03 sep 2010 14:48

Richard1974 schreef:Leuk om te zien hoe d'r weer iemand wordt afgebrand - Bos heeft meer gepresteerd dan iedereen op het forum hier.............

Dat hangt ervan af hoe je prestatie definieert. Ten opzichte van Hushovd heeft Bos nog helemaal niets gepresteerd.
What makes the boat go faster?

perik
Forum-lid

perik 03 sep 2010 15:03

Livio Livius schreef:
Richard1974 schreef:Leuk om te zien hoe d'r weer iemand wordt afgebrand - Bos heeft meer gepresteerd dan iedereen op het forum hier.............

Dat hangt ervan af hoe je prestatie definieert. Ten opzichte van Hushovd heeft Bos nog helemaal niets gepresteerd.

Gefeliciteerd Livio Livuis, zo kun je natuurlijk alles kapot relativeren. Ik vind het palmares van Cancellara nog wel wat indrukwekkender dus wat heeft die Hushovd nou helemaal gepresteerd. Wat een negatieve vibes hier! Ik ben fan maar kan mijn ei denk ik niet meer kwijt in dit afbrand-topic.

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 03 sep 2010 15:07

Ik vind het ook de grootst mogelijk onzin om Bos nu al af te fakkelen. Hij rijdt z'n eerste grote ronde en is niet de eerste sprinter van zijn team, wat volkomen logisch is. Welbeschouwd heeft hij nog geen echte kansen op succes gemist/verknald. Van zijn zogenaamde grote mond heb ik ook weinig gemerkt.

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 03 sep 2010 15:40

LVGH schreef:Ik vind het ook de grootst mogelijk onzin om Bos nu al af te fakkelen. Hij rijdt z'n eerste grote ronde en is niet de eerste sprinter van zijn team, wat volkomen logisch is. Welbeschouwd heeft hij nog geen echte kansen op succes gemist/verknald. Van zijn zogenaamde grote mond heb ik ook weinig gemerkt.

+1! En toch al heel wat interviews gezien.

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 03 sep 2010 15:49

perik schreef:
Livio Livius schreef:

Gefeliciteerd Livio Livuis, zo kun je natuurlijk alles kapot relativeren. Ik vind het palmares van Cancellara nog wel wat indrukwekkender dus wat heeft die Hushovd nou helemaal gepresteerd. Wat een negatieve vibes hier! Ik ben fan maar kan mijn ei denk ik niet meer kwijt in dit afbrand-topic.

Als je zegt "Bos heeft meer gepresteerd dan iedereen op het forum hier............." dan kun je op een forum de bal terug verwachten. Wat betreft Bos ben ik niet pro of anti. Ik hoop zelfs dat hij iedereen eruit sprint. Wat me echter wel tegenstaat is het grote verwachtingspatroon welke Theo Bos gewild of ongewild opbouwt door bijv op zijn website http://www.theobos.com/ te zeggen "THE BOSS, One Athelete, One Moment". Als je dan ook in de kleinere rondes niet echt goede resultaten laat zien dan kun je (zoals altijd in ons polderland) tegen wind verwachten.

Daarnaast heeft eea niets met relativeren te maken. Iedereen die het maximale uit zijn mogelijkheden haalt of dit nu op sport gebied is of studie, werk levert een topprestatie imho. (En om er cynisch aan toe te voegen: misschien zijn Theo's mogelijkheden op de weg beperkt(er) in vergelijk met de baan).
What makes the boat go faster?

kaj1500
Forum-lid

kaj1500 03 sep 2010 16:46

Misschien wel typerend:
de 9e plek van Bos afgelopen woensdag is hier nog niet genoemd. Dat is een mooie klassering voor hem in zijn eerste grote ronde.

Potentie genoeg, zeker voor iemand met weinig ervaring op de weg.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.

fructus
Forum-lid

fructus 03 sep 2010 17:03

Theo Bos? Was dat niet die nietsnut die maar 5 keer wereldkampioen op de baan is geweest op 3 verschillende onderdelen? Plus wat onbenullige EK-tjes en NK-tjes op zijn naam? Oja, en slechts zilver op de Olympische spelen (second place - first loser)

Toen is ie toch gaan trainen voor een compleet andere discipline in het fietsen? Stom. Na 2 jaar nog steeds niet de Tour de France gewonnen.

We hebben gewoon geen talent hier in dit land... Maar gelukkig wel veel deskundologen. :rolleye:
The truth is rarely pure and never simple � Oscar Wilde

Wilier La Triestina � Ultegra SL

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 03 sep 2010 17:17

Livio Livius schreef:

Ik wist niet dat Hushovd lid is van dit forum?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

campasuper
Forum-lid

campasuper 03 sep 2010 22:48

Ik neem aslles terug wat ik over Theo Bos heb gezegd.
De doorbraak is daar.
Vandaag was Theo de eerste man van Cervelo in de sprint, zelfs vóór Hushovd.
Hulde!
Wat was zijn klassering in de etape van vandaag ook weer?
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders

bmiller
Forum-lid

bmiller 06 sep 2010 12:40

campa=super schreef:Ik neem aslles terug wat ik over Theo Bos heb gezegd.
De doorbraak is daar.
Vandaag was Theo de eerste man van Cervelo in de sprint, zelfs vóór Hushovd.
Hulde!
Wat was zijn klassering in de etape van vandaag ook weer?

Bespeur toch wat cynisme, maar kan het verkeerd hebben hoor.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.

Plaats reactie