Ik vrees dat die een beetje aan de kleine kant gekocht is.
BMC
-
- Forum-lid
d.s. schreef:ramniv schreef: Mijn nieuwe aanwinst. Mijn allereerste nieuwe racefiets:
Ik vrees dat die een beetje aan de kleine kant gekocht is.
Dat dacht ik ook tot ik de vorige pagina dit las:
Er zal dus geen maat groter zijn geweest, dus dan wordt het de keuze de "droomfiets" of toch een andere fiets met een geschiktere geometrie. Ramniv heeft er dus voor gekozen om voor zijn "droomfiets" te kiezen (althans dat neem ik aan ).ramniv schreef:Even een vraagje, ik zit erover na te denken om een bmc gf01 te kopen. Nu ben ik zelf 2 meter en is de grootste framemaat die ze hebben 61cm. Zijn er hier meer lange mensen die deze fiets rijden en even de ervaringen willen delen?
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
-
- Forum-lid HC
Je moet met jouw lengte wel ontzettend soepel zijn, wanneer ik die drop bekijk. Ik ben benieuwd hoe lang dit heel blijft, die zadelpen steekt wel erg ver uit.
Verder veel plezier met je nieuwe fiets gewenst.
Veel spacers, lange stuurpen, mega lange zadelpen en nog steeds een flinke drop... Mooie fiets, maar deze is gewoon te klein vrees ik.ramniv schreef:Qua maat kwam deze na meten goed uit. Lijkt door de schuine stang redelijk uit verhouding maar valt erg mee.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Zo'n lange zadelpen heb ik nog niet vaak gezien. De drop valt me nog mee, alleen deze fiets is naar mijn idee echt te klein voor je.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Zo groot is die drop niet, zeker niet gezien de lengte van de bestuurder. Iemand van 2 meter heeft ook veel langere armen, dan iemand van 1m75.scottpch schreef:Je moet met jouw lengte wel ontzettend soepel zijn, wanneer ik die drop bekijk. Ik ben benieuwd hoe lang dit heel blijft, die zadelpen steekt wel erg ver uit.