Kuiper Trading
Gebruik ze (FCC50) nu al een behoorlijk tijdje onder een Dogma. Rijdt als een trein en ziet er goed uit!
Ventieltjes rammelen wel een beetje bij het aanzetten maar verder geen klachten.
Overigens gebruik ik de gewone Campa remblokken, remmen prima (in de regen en in de bergen gebruik ik echter wel mijn 'oude trouwe' Prince met aluminium velgjes).
Ventieltjes rammelen wel een beetje bij het aanzetten maar verder geen klachten.
Overigens gebruik ik de gewone Campa remblokken, remmen prima (in de regen en in de bergen gebruik ik echter wel mijn 'oude trouwe' Prince met aluminium velgjes).
Is Qui Est, Is Qui Non Est Consectatur
charite schreef:Wat is dat bij het ventiel?
Lijkt me iets van ventielhouders misschien?
Mijn Bora's willen nog wel eens tikken bij het ventielgat. De schuldige zijn de ventiel verlengers.
Dit ziet er mooier uit dan mijn (kleine) zwarte tapjes.
groet,
Peter
ja mijn kleine O-ringentjes waren op , gewoon een klein o-ringentje om je ventiel en dan pas dat kleine moertje erop , ben je ook meteen van dat klapperen van het ventiel in de velg af......
ps : er zit toch zowie zo veel onbalans in als je de binnenband plus buitenband plaatst ...mischien komt dat ook door die enorm lange ventielen?
Heeft iemand praktijkervaring met de FCC38 (vooral wat betreft de stijfheid) en heeft iemand toevallig de FCC38 en/of de FCC50 al eens gewogen voor het daadwerkelijke gewicht?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Heeft iemand ervaring met de Kuiper ACC50: 50mm Alu.Carbon wielen?
Hoe zijn de naven?
Zijwindgevoelig?
Is de GP4000s band er makkelijk om te leggen?
1820 gram voor de wielset, is dat met of zonder snelspanners gewogen?
Zijn ze geschikt voor een persoon van 75 tot 80 kg?
Mvg Peterj
Hoe zijn de naven?
Zijwindgevoelig?
Mvg Peterj
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
Peterj schreef:Heeft iemand ervaring met de Kuiper ACC50: 50mm Alu.Carbon wielen?
Hoe zijn de naven?
Zijwindgevoelig?
Mvg Peterj
Te lui om het topic door te lezen? Want nl alle antwoorden op je vragen staan daar in . . .
:rolleye:
Tsja, waarom zou hij dat niet mogen vragen? Een snel en hulpvaardig antwoord van iemand die het al weet zou ik ook prefereren boven het lezen van 29 pagina's.
fietsen doe ik net als een prof,
Timo 2.0 schreef:Tsja, waarom zou hij dat niet mogen vragen? Een snel en hulpvaardig antwoord van iemand die het al weet zou ik ook prefereren boven het lezen van 29 pagina's.
Tuurlijk mag die het vragen, maar de antwoorden liggen voor het oprapen. Tevens als je geinteresseerd bent in een product zoals hier kom je allerlei wetenswaardigheden te weten. Zowel over de specifieke wielen als waar je in de regel op kunt letten bij aanschaf van wielen. Zelf investeren verteld iets over jezelf en het lijkt me onnodig keer op keer een ieder te informeren die gewoon te lui is om een topic even door te scannen. Zelfredzaamheid is een groot goed.
Dan is er nog het fenomeen dat elk onderwerp hier al 6 keer is beschreven op het forum. En telkens weer weten individuen met topics of vragen te komen die dus al 6 keer beantwoord zijn. In feite is dit forum 6 keer kleiner als het lijkt. Ik heb zelden zoiets chaotisch gezien. Helemaal lachwekkend als je bedenkt wie er achter dit forum zit. Professionaliteit is ver te zoeken. Knulligheid ten top. Sorry . . .
@Swoosh bedankt voor je vriendelijke reactie, gelukkig ben jij niet lui en heb jij alle tijd om onzinnige reaties te geven op andermans vragen.
De meeste reacties gaan over de full carbon wielen en niet over de alu/carbon.
1 persoon heeft problemen gehad met het loslopen van kapjes van een lager.
1 persoon zegt dat de body invreet.
1 persoon zegt dat het omleggen van een gp4000s band problemen geeft op een full carbon velg.
Graag zou ik wat meer gebruikservaringen van andere forumgenoten willen weten over de acc50 wielen.
De meeste reacties gaan over de full carbon wielen en niet over de alu/carbon.
1 persoon heeft problemen gehad met het loslopen van kapjes van een lager.
1 persoon zegt dat de body invreet.
1 persoon zegt dat het omleggen van een gp4000s band problemen geeft op een full carbon velg.
Graag zou ik wat meer gebruikservaringen van andere forumgenoten willen weten over de acc50 wielen.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
-
- Forum-lid
@ Peterj
Mijn persoonlijke ervaring na ca. 1500 km
Windgevoeligheid vind ik persoonlijk wel meevallen.
Vorige week met windkracht 4/5 het rondje markermeer gefietst, en was eigenlijk wel verrast met de gevoeligheid.Lastiger vind ik windvlagen van de zijkant met veel bomen langs de kant van de weg.
Ik heb de GP4000s band er met de hand opgelegd, maar het is geen flexibele band.
Ik weeg ca. 70 kg het ben erg tevreden over deze velgen.
Mijn persoonlijke ervaring na ca. 1500 km
Windgevoeligheid vind ik persoonlijk wel meevallen.
Vorige week met windkracht 4/5 het rondje markermeer gefietst, en was eigenlijk wel verrast met de gevoeligheid.Lastiger vind ik windvlagen van de zijkant met veel bomen langs de kant van de weg.
Ik heb de GP4000s band er met de hand opgelegd, maar het is geen flexibele band.
Ik weeg ca. 70 kg het ben erg tevreden over deze velgen.