Fietsfanaten gezocht ZH
Het was een gezellig groepje, daar bij de sluis. Maar in tegenstelling tot wat je zou verwachten was het niet de billen van bibske, maar die van body die meeste aandacht trokken. (Het blijft behelpen, zo'n Assos-broek )
Helaas voor u zijn daar geen foto's van. Wel zijn er foto's van:
Bibske door de bocht
Stoempen in de polder
Doordat het begon te regenen en donker werd heb ik op een gegeven moment de afslag Leiden genomen. Dat bedacht ik me ook ter plekke en kan daardoor abrubt zijn overgekomen. Excuses daarvoor.
Bibske door de bocht
Stoempen in de polder
Doordat het begon te regenen en donker werd heb ik op een gegeven moment de afslag Leiden genomen. Dat bedacht ik me ook ter plekke en kan daardoor abrubt zijn overgekomen. Excuses daarvoor.
[quote="bibske"]Je hebt trouwens een primeur want dit zijn de eerste foto's van mezelf in actie![/quote]
En scherp dat die zijn.
En scherp dat die zijn.
[quote="Corniel"]Het was een gezellig groepje, daar bij de sluis. Maar in tegenstelling tot wat je zou verwachten was het niet de billen van bibske, maar die van body die meeste aandacht trokken. (Het blijft behelpen, zo'n Assos-broek )
Bibske door de bocht
Stoempen in de polder
Doordat het begon te regenen en donker werd heb ik op een gegeven moment de afslag Leiden genomen. Dat bedacht ik me ook ter plekke en kan daardoor abrubt zijn overgekomen. Excuses daarvoor.[/quote]
Heb ik weer ff mazzel :D:D:D
Bibske door de bocht
Stoempen in de polder
Doordat het begon te regenen en donker werd heb ik op een gegeven moment de afslag Leiden genomen. Dat bedacht ik me ook ter plekke en kan daardoor abrubt zijn overgekomen. Excuses daarvoor.[/quote]
Heb ik weer ff mazzel :D:D:D
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
[quote="rgrotius"]Hallo, Ik (m, 37 jr) zoek een of meerdere fietsmaatjes uit de regio Den Haag om zo af en toe eens een ritje te maken op de racefiets. Door de week ben ik na 18 uur beschikbaar voor een kort ritje, en in het weekend heb ik tijd voor een langere rit in de omgeving. Ik gooi de fiets ook wel eens in de auto om eens ergens anders te rijden.
Ik houd er van om lekker door te rijden, maar bij mij gaat het toch niet primair om de prestatie. Ik rijd dan ook niet pijlsnel (tussen 26-32 km/uur) en ik stop graag bij een leuk cafe-terras om even te pauzeren .
Nou, ik ben benieuwd naar jullie reactie,
Groeten Robbert[/quote]
[quote="Guidovos"]Heey Robbert
Ik ben 21 jaar en ik probeer elke zondag op de fiets te zitten, doordeweeks speel ik voetbal en zit ik in de sportschool. Laat maar weten als je interesse hebt om een keer samen te fietsen.
Ik woon in Den Haag, in het Wateringse veld.
Groeten Guido [/quote]
[quote="wietskek"]Hoi Robbert en Guido,
Is het al gelukt? Als jullie binnenkort weer gaan, sluit ik me graag aan.
groetjes, Wietske[/quote]
Leuk dat jullie iets willen afspreken. Ik vind het echter zelf niet heel tof om nu nog te gaan trainen na 18:00.
Hoe het ook zij, in het weekend ben ik wel bereid tot een rondje.
Ik houd er van om lekker door te rijden, maar bij mij gaat het toch niet primair om de prestatie. Ik rijd dan ook niet pijlsnel (tussen 26-32 km/uur) en ik stop graag bij een leuk cafe-terras om even te pauzeren .
Groeten Robbert[/quote]
Ik ben 21 jaar en ik probeer elke zondag op de fiets te zitten, doordeweeks speel ik voetbal en zit ik in de sportschool. Laat maar weten als je interesse hebt om een keer samen te fietsen.
Groeten Guido [/quote]
Leuk dat jullie iets willen afspreken. Ik vind het echter zelf niet heel tof om nu nog te gaan trainen na 18:00.
Hoe het ook zij, in het weekend ben ik wel bereid tot een rondje.
[quote="Corniel"][quote="rgrotius"]Hallo, Ik (m, 37 jr) zoek een of meerdere fietsmaatjes uit de regio Den Haag om zo af en toe eens een ritje te maken op de racefiets. Door de week ben ik na 18 uur beschikbaar voor een kort ritje, en in het weekend heb ik tijd voor een langere rit in de omgeving. Ik gooi de fiets ook wel eens in de auto om eens ergens anders te rijden.
Groeten Robbert[/quote]
Groeten Guido [/quote]
Hoe het ook zij, in het weekend ben ik wel bereid tot een rondje.[/quote]
+1
Groeten Robbert[/quote]
Groeten Guido [/quote]
Hoe het ook zij, in het weekend ben ik wel bereid tot een rondje.[/quote]
+1
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
hebben jullie zin in een rondje zaterdag 12 december?
Ik stel voor vanuit den haag een rondje om de kaag: stompwijk, zoeterwoude, bij koudekerk de rijn over, woubrugge, hoogmade, rijpwetering, langs de kagerplassen, langs lisse, en dan terug langs de kust: noordwijk, katwijk, den haag.
Is een mooi rondje van 100km.
Afspreken voor den haag CS, om 10 uur?
Ik stel voor vanuit den haag een rondje om de kaag: stompwijk, zoeterwoude, bij koudekerk de rijn over, woubrugge, hoogmade, rijpwetering, langs de kagerplassen, langs lisse, en dan terug langs de kust: noordwijk, katwijk, den haag.
Is een mooi rondje van 100km.
Afspreken voor den haag CS, om 10 uur?
Leuk rondje. Ik ben echter verhinderd.