spot de prof!!!!!!!!
Vandaag naar ik meen Yukihiro Do (ze lijken voor mij allemaal erg veel op elkaar die Aziëatische jongens) van Skil met een teamgenoot de Loorberg af zien dalen.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
Nu ik bekomen ben van de schrik kan ik melden dat ik vorige week de Killer van Spoltore [Di Luca] bij mij in de winkel had. Echt lang bleef hij niet trouwens, zijn vrouw vond mijn spullen niet mooi .
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
Zat vanavond in het vliegtuig van Zürich naar A'dam naast Fabian Cancellara. Enorm aardige kerel. Hij wist me te vertellen dat hij niet ging al te veel van zichzelf verwacht in de Vuelta, ziet het meer als voorbereiding voor het WK, daar gaat ie knallen zegt ie.. Viel me op dat zijn beenspieren bijna uit zijn spijkerbroek knalden, indrukwekkend!
Gisteren rond 17.15 uur in Aalsmeer 'n rijder van Vacansoleil tegemoet gereden. Ik gok dat het Jens Mouris was, want die komt uit de buurt.
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!
Tommeke14 schreef:Vanochtend op de ring van Groningen een auto van team Columbia.
En zonet op de training reden we door Norg (vlakbij Groningen)
Daar het complete wagenpark van Bouygues telecom plus wat renners op het terras volgens mij.
Bedoelde je dit team colombia?
[img=http://img204.imageshack.us/img204/6508/afb0086.jpg]
Ben je beginner?: Een goede FM maakt je wielerfan