Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Tijdritfietsen

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 27 jun 2007 02:20

Kan je zeggen dat het als goed is een maatje 56c-t is ;)

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 27 jun 2007 02:36

Kuiper schreef:Kan je zeggen dat het als goed is een maatje 56c-t is ;)



Jup. Groter dan Cancellara! :P

[img=http://img187.imageshack.us/img187/8792/p31rn9.jpg]
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

raydox
Forum-lid
Berichten: 600
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:59

raydox 27 jun 2007 17:42

hey casran mooie bike ps je hebt hem wel heeeel snel (komt hij mss van de simpelaere ) en hoe komt dat jij wel de tt vork hebt of heb je die er speciaal bijgevraagd?
en hoe word de volgende afmontage casran ?

hier onder mijn tt bike volledig klaar voor morgen :)
vind het wel jammer dat ik gaan zipp tt wiel heb zoals casran :)
[img=http://img407.imageshack.us/img407/757/ ... 005ii5.jpg]

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 28 jun 2007 02:03

Mooi, al is het een beetje een samenraapsel van allerlei materiaal precies: 9sp? SPD-R pedalen? Bontrager cranks, huh?
Is dat werkelijk jouw positie op die fiets? Word je dan niet uitgemeten met die goede ploeg van jou?

Ik heb m'n frame niet van waar jij 't aangeeft... je zit er precies wel vaker eens naast ;) Maar 't is wel zo dat ik vrij snel mijn materiaal heb. Als ik écht wil heb ik bijna alles binnen de week: ik besliste maandag over de aanschaf van 2 frames (waaronder deze P3C) en beiden zullen deze week hier staan. Ook m'n Obermayers had ik snel, of m'n Ventoux DT wielen (op 2 dagen!). De P3C is ondertussen volledig opgebouwd, en krijgt morgen mogelijks een vuurdoop.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

michiel17
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 26 okt 2005 01:51

michiel17 28 jun 2007 03:15

Nog een keer proberen maar dan :D

Afbeelding
Afbeelding

raydox
Forum-lid
Berichten: 600
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:59

raydox 28 jun 2007 11:25

@ casran

ten eerste wat is er miss met mijn zitpositie en wat heeft dat nu met mijn ploeg te maken.
Voor de rest de afmontage de groep had ik nog liggen en het trapstel heb ik gekregen wrm zou ik weer 1000 euro moeten utgeven aan een dura ace waardoor de fiets niet sneller zal rijden. wss zal dit voor volgend jaar zijn)
o ja nog een vraag heb je soms iets tegen mijn ploeg want je zegt nogal dikwijls "jouw goede ploeg"

het was maar een vraag of je je frame bj de simpelaere gehaald had omdat je het zo snel had.


voorts aan michiel17 mooie fiets

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 28 jun 2007 11:39

raydox schreef:@ casran

ten eerste wat is er miss met mijn zitpositie en wat heeft dat nu met mijn ploeg te maken.
Voor de rest de afmontage de groep had ik nog liggen en het trapstel heb ik gekregen wrm zou ik weer 1000 euro moeten utgeven aan een dura ace waardoor de fiets niet sneller zal rijden. wss zal dit voor volgend jaar zijn)
o ja nog een vraag heb je soms iets tegen mijn ploeg want je zegt nogal dikwijls "jouw goede ploeg"

het was maar een vraag of je je frame bj de simpelaere gehaald had omdat je het zo snel had.


voorts aan michiel17 mooie fiets


Ray, ik zou er niet al teveel op ingaan,,, Casran denk volgens mij af en toe dat hij de "god" van de wieleronderdelen is,,, laat hem dat maar lekker hoog in zijn bol hebben, iedereen kan overal even snel aankomen, dat hij nou bij VDB heeft gewerkt, maakt geen ene drol meer uit, want hij werkt er toch niet meer,,, hij staat nu ook gewoon helemaal onderaan als klant! en niet als distribueerder oid....
Afbeelding

raydox
Forum-lid
Berichten: 600
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:59

raydox 28 jun 2007 12:19

thanks maus ik durfde het zo niet zeggen maar respect dat je het toch doet. Je zal nu wel een tegen reactie krijgen :) :) maar speelt geen rol

groete

bushwankaz
Forum-lid
Berichten: 200
Lid geworden op: 11 apr 2007 16:17

bushwankaz 28 jun 2007 12:24

@ Michiel17

Mooi karretje. Je had eerst toch een ridley? Verder gisteravond lekker gereden, al bleven er op het laatst niet veel meer over...

ilko
Forum-lid
Berichten: 1237
Lid geworden op: 23 aug 2004 12:53
Locatie: Arnhem

ilko 28 jun 2007 12:28

Mooi stuur Michiel, wat is dat?

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 28 jun 2007 12:36

Ik ben het wel met Casran eens dat de fiets van Raydox erg bij elkaar geraapt is, dat frame verdient toch wel wat meer. Met die P3 moet je ook gewoon nog steeds zelf trappen en dat gaat echt niet een halve km/h harder dan met een ander (goedkoper) frame, zeker niet als daar een 3 spaaks voorwiel in zou steken. Ik had gekozen voor een goedkoper frame en dan mooier opgetuigd, maar iedereen moet zelf z'n keuzes maken.

@Maus, wat gefrustreerd naar het commentaar dat je gisteren over je heen kreeg? Dat Pieter z'n spullen snel krijgt heeft niets te maken met het feit dat hij voor VDB werkt(e), denk je dat ze dat bij Litespeed of Lightweight echt wat interesseerd? Gewoon een kwestie van de juiste connecties hebben. Misschien dat je je niet zo met andersmans zaken zou bemoeien, de opmerking van Raydox aan het adres van Pieter zijn nog al eens een stuk grover en lomper geweest.
Raydox liep overigens aan het begin van het seizoen wat te patsen met hoe goed de ploeg wel niet was omdat ze duur materiaal kregen, waar Pieter op doelt dat een goede ploeg meer moet doen dan voor goed materiaal zorgen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

raydox
Forum-lid
Berichten: 600
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:59

raydox 28 jun 2007 13:09

omg er word hier nogal wat gezeverd en gemuggen zift

ik heb in het verleden gewoon gezegd dat we goed matriaal kregen maar is dat bij de meeste ploegen niet ? als pieter dat zou zeggen is er niet aan de hand maar als iemand aders het zegt denken jullie dat het stoefen is .

ten eerste, niet iedereen heeft zoveel geld in één keer om een goed frame en een goede groep te kopen . ik studeer nog en kheb zelf er voor moeten sparen voor deze fiets.

je zegt zelf da

Plaats reactie