Pagina 36 van 52

slechte ervaring met math salden

Geplaatst: 11 sep 2009 00:56
door samoil
Waarom het zolang duurt met Math Sladen, maakte iemand de opmerking dat er meer aan de hand moet zijn geweest.
De groep had ik aangetekent retour gestuurd, maar kon niet bezorgt worden door TNT.
Het pakket lag klaar voor Math Salden, maar die haalden het niet af, ondertussen vroeg ik hoe het allemaal zat, het antwoord luide steeds: er wordt aan gewerkt, komt goed etc etc.
Na 2 maanden begon ik het harder begon te spelen, en Math Sladen vroeg me om bewijs.
Het pakket heb ik terug laten sturen naar mijn adres en opnieuw verstuurd, dit keer werd het wel ontvangen door Math Salden (te zien via Track en Trace)
Maar na een maand nog geen actie, weer vragen.
weer het verhaal komt in orde etc
Toen maakte ik een opmerking dat het een ongemotiveerd zootje leek
Math Salden reageerde fel en legde me uit dat ze meer dan 70 uur per week werken.!!!
Waarom mijn emails dan niet beantwoord worden: uitleg we krijgen meer dan 500 mails per dag.
dat vindt ik een zwak argument want bij eerdere bestellingen reageerden ze altijd erg snel (om te verkopen natuurlijk)
Vandaag heb ik gebeld en heb ik netjes weer gevraagd, ze vertelden me dat het geld gisteren is overgemaakt.
Moet het eerst nog zien, dan pas geloven.

Geplaatst: 12 jan 2010 20:16
door rickyb
Ik kan via het werk via Trappers.net sparen voor fietsbonnen.
Ik heb er al een aantal en heb interesse in een wielset. Bij Salden staat er wel 1 op de site die mijn voorkeur heeft.
Echter krijg ik via de mail, op mijn vraag of ze die nationale fietsbonnen accepteren, terug dat ze maar voor 90% gelden.
Beetje raar...... ben benieuwd wat de uitgever van die bonnen ervan vindt.

Geplaatst: 12 jan 2010 20:21
door bakker2
Beetje raar...... ben benieuwd wat de uitgever van die bonnen ervan vindt.
Volgens mij heb ik dat jaren terug ook eens gehad. Administratieve kosten geloof ik o.i.d.

Anyway, ze geven het nu duidelijk aan. Wel jammer overigens maar aan de andere kant verplicht niemand je om die bonnen daar in te leveren.

Geplaatst: 12 jan 2010 20:21
door mondrius
Op zich ook weer niet heel raar, Math Salden krijg voor de bonnen een vergoeding van 90% van Nationale Fiets Projecten. Als ze niet aangesloten zijn bij NFP en je toch 90% waarde geven voor de bonnen is dat geen eens echt slecht.

Geplaatst: 12 jan 2010 21:21
door rufio
Ik ben ook wel blij met de service van Salden:

Anderhalf jaar geleden had ik 2 Bontrager Race XXX Lite bidonhouders bij hun gekocht, helaas was er uiteindelijk eentje gebroken. Toen ik vervolgens melde dat ik graag gebruik wilde maken van de garantie, maar de bon niet meer terug kon vinden, vonden ze het niet zo'n erg probleem en stuurde ze 'm op naar Trek.
Uiteindelijk ook vrij snel een nieuwe bidonhouder ontvangen!

Zit nu wel met 1 nieuwe en 1 beetje versleten...

Geplaatst: 12 jan 2010 21:28
door gustav
Ik heb meerdere keren wat besteld bij Salden, van groepen tot complete fietsen.

Ik heb nooit iets aan te merken gehad.

Zelf specifieke wensen waren zonder probleem mogelijk, bijvoorbeeld: wilde een XT groep maar dat met XTR achterderaiieur erbij voor meerprijs etc,.

Ok, de service is niet super hoogstaand, maar daarvoor krijg je ook de laagste prijs voor terug!

voor mij, topzaak!

Geplaatst: 13 jan 2010 07:37
door rickyb
Mondrius schreef:Op zich ook weer niet heel raar, Math Salden krijg voor de bonnen een vergoeding van 90% van Nationale Fiets Projecten. Als ze niet aangesloten zijn bij NFP en je toch 90% waarde geven voor de bonnen is dat geen eens echt slecht.


Maar volgens de dealerlijst van NFP zijn ze daar wel bij aangesloten.
Men heeft daar dus blijkbaar ooit voor gekozen en de voorwaarden genomen zoals ze zijn. Zeg dan dat je er niet aan mee doet, omdat je van NFP maar 90% vergoed krijgt.
Ik heb intussen een mail terug gehad met de reden dat het aanbiedingen zijn op de site en dat als ik voor adviesprijs iets koop ze wel voor 100% gelden.

Geplaatst: 13 jan 2010 13:36
door gene
Ik heb in 2007 een racefiets bij Salden gekocht. Toen ik fiets ging afhalen stond deze daar met het overjaarse frame terwijl ik het nieuwe had besteld.. Na heel wat discussie (ik had het geluk dat ik er een foto had bijgevoegd bij mijn bestelling) zou het in orde komen. Ik heb er in ieder geval lang op moeten wachten. Tijdens mijn eerste proefrit had fiets last van krakend bracket.
Ik heb telkens moeten op en af rijden want een onmiddellijke herstelling zit er niet in.
Vorige week demonteer ik voor de eerste keer het crankstel (Ultegra), blijkt daar geen pinplate in te zitten. Is toch wel een loopje nemen met de veiligheid.
Vorig jaar Centaur shifters gekocht,originele kabels zaten er niet bij. Salden heeft me dan wel een standaard setje opgestuurd maar zo hoort het niet. Bij de Zonda wielen ontbrak dan weer de sluitring.
Salden heeft soms scherpe prijzen maar je moet verdomd goed uit je ogen kijken.

Geplaatst: 13 jan 2010 14:17
door peter30
Salden verkoopt niet altijd hun producten in "winkel verpakking" maar in OEM verpakking. Deze producten zitten in een platic zakje oid. omdat deze eigenlijk bedoelt zijn voor bijvoorbeeld montage op fietsen door de fietsenfabrikant.

Op zicht niets mis mee maar dat verklaart dat bijvoorbeeld andere kabels bijzitten.

Geplaatst: 13 jan 2010 14:21
door amclassic-fan
Ook OEM shifters komen normaal met originele Campa kabels.

Geplaatst: 20 jan 2010 20:54
door ttinnman
laatst een zadeltas gekocht bij salden en de bevestiging zat er niet bij.
toen ik terug ging hebben ze me gewoon een andere gegeven waar de bevestiging wel bij zat.
Top zaak

Geplaatst: 20 jan 2010 20:56
door amclassic-fan
Uh als 't een topzaak was dan was je de 1e keer niet de winkel uitgegaan zonder bevestiging. Lijkt me sterk dat de fabrikant die vergeten is...