Vandaag gefietst in 2011
-
- Forum-lid
Voor het eerst echt met mijn nieuwe fiets gefietst vandaag.. Nou ja, gefietst.. Koffie bij broer, toen bij vader en toen bij vriend. Trainen dus niet echt, wel gezellig! En de fiets? Een genot! Wat een verschil met mijn kneiterharde Cube, voor mij alleen nog staal (oke, of tita)! Km of 60.. @ Kawouter; mooie foto s!
-
- Forum-lid
@Kawouter: Ziet er goed uit daar in California. Lekker hoor!
Zelf vandaag een licht uit de hand gelopen mtb rit gedaan. Het plan was om het mtb parcours van Lage Vuursche, Soest en Zeist te doen. Ik had er nog over gedacht om een gps file te maken maar dat vond ik niet nodig. Precies 101km later denk ik daar inmiddels anders over.
Wel lekker gereden en nu plat op de bank!
Zelf vandaag een licht uit de hand gelopen mtb rit gedaan. Het plan was om het mtb parcours van Lage Vuursche, Soest en Zeist te doen. Ik had er nog over gedacht om een gps file te maken maar dat vond ik niet nodig. Precies 101km later denk ik daar inmiddels anders over.
Wel lekker gereden en nu plat op de bank!
-
- Forum-lid
Vandaag met Mekprut, Andromeda en Danny1407 een 100km ritje gemaakt richting Woerden. Heerlijk temperatuur en voldoende wind om het niet te broeierig te maken :/
Ons vertrekpunt, de van Brienenoordbrug. Noordzijde uiteraard.
De Rotte.
Even geen wind, het viaduct onder de A12 door.
Bovenop bruggen was het knap winderig.
Maar ook in de polder was maar weinig bescherming. Hier gelukkig nog wind mee.
Prachtfiets!
Van links naar rechts:Mekprut, Danny1407 en Andromeda
Mekprut won bijna alle plaatsnaambordsprintjes.
Tegen de wind in terug.
We zijn echt overal geweest Bordje in de buurt van de A12 bij Reeuwijk.
De extra lus door Gouda was achteraf precies voldoende om de 100km grens te doorbreken.
Ons vertrekpunt, de van Brienenoordbrug. Noordzijde uiteraard.
De Rotte.
Even geen wind, het viaduct onder de A12 door.
Bovenop bruggen was het knap winderig.
Maar ook in de polder was maar weinig bescherming. Hier gelukkig nog wind mee.
Prachtfiets!
Van links naar rechts:Mekprut, Danny1407 en Andromeda
Mekprut won bijna alle plaatsnaambordsprintjes.
Tegen de wind in terug.
We zijn echt overal geweest Bordje in de buurt van de A12 bij Reeuwijk.
De extra lus door Gouda was achteraf precies voldoende om de 100km grens te doorbreken.
[quote="Steven250"]Na 165km aan onderzoek dit weekend kan ik bevestigen dat het niet alleen IN de stad waait, maar ook daarbuiten
Na de 110km gister vandaag nog weer 55km er bij gedaan. Met ruim 200km was dit een productieve week Ik heb nu in 1 week al meer km's gemaakt dan in heel februari vorig jaar. Maar ik mis in februari dan ook standaard altijd 2 fietsweekend ivm wintersport vakantie[/quote]
Balen zeg
Na de 110km gister vandaag nog weer 55km er bij gedaan. Met ruim 200km was dit een productieve week Ik heb nu in 1 week al meer km's gemaakt dan in heel februari vorig jaar. Maar ik mis in februari dan ook standaard altijd 2 fietsweekend ivm wintersport vakantie[/quote]
Balen zeg